Sevda Masalı

Bakmayın masal dediğime . Gerçekten yaşıyorum ben bunu . Yaklaşık 3.5 senedir her gün acısı tatlısı ile arada kavgalı genelde sevgi dolu yaşıyorum . Son zamanlarda biraz odunlaştım, bunu da kabul ediyorum . Ama uzakta zor oluyor . O bunu bazen anlamıyor ama her gün özlediğin insanın elini tutamamak, ona sarılamamak, onu koruyamamak çok zor oluyor ve istemsizce agresiflik ve aşırı kıskançlık yaratıyor .
Neyse konu sapıyor . Geçenlerde bana bir soru sordu . ‘ Benim hakkımda neler hissediyorsun ? ‘ diye . Bunun cevabını şimdi vermeyeceğim sana dedim . Önce bozuldu. Bi sakin ol dedim, sana hissettiğim şeyleri herkes bilsin . Yazmaya karar verdim . 3.5 seneyi şurada özetlemeye çalışacağım .
Her şeyden öncesi yakın arkadaştık ama benim duygular farklı idi . Daha derindi . Önce platonik sevgiyi sonra korkuyu yaşadım onda . Kaybetme korkusunu , ya ret ederde bir daha yüzüne bakamazsam diye . Tabi korkunun ecele faydası yoktu . Ben bütün içtenliğim ile ona açıldım ve oda kabul etti . Artık ‘ Biz ‘ hikayesi başladı . Ben 3. Gün hastane olayları yüzünden şehir değiştirmek zorunda kaldım . 1 hafta boyunca bol bol özlemi hissettim içimde . Yanına gittim rahatlığı, huzuru hissettim . Doya doya sarıldım , sıcaklığı hissettim . Dönem sonuna geldik, yine özledim . İlk sene şehir olarak yakındık . İkinci sene Trabzon'a taşındı . Asıl özlemi ve sevdiğini beklemeyi o zaman hissettim . Sene sonunda sonra tam 6 ay görüşemedik . Beklemesi zor ama kavuşması paha biçilemezdi . Trabzon'a gittiğinden beri kızgınlığı hissetmeye başladım .Ona karşı değildi bu kızgınlık fakat ona yansıyordu . Görüşmelerimiz kısıtlandıkça ona karşı sert davranmaya başladım . Geldiğinde affettiriyordum kendimi gidince yine aynı . Bir gün geldi ona karşı nefreti hissettim . Ama ‘ güvenim ‘ ağır bastı affettim . Ondan sonra daha çok sevip daha çok sahiplenmeyi öğrendim . En çok heyecanıda onu istemeye gittiğimizde hissettim . Ben her şeyi onda öğrendim ve yaşadım . Şimdi sözlüyüz .Kısmetse yakında nişan ve düğün .
Şimdi sizlerde biliyorsunuz ona karşı hislerimi . Ben çok şanslı bir insan olduğumu hissediyorum . Darısı herkesin başına . Düğünümede beklerim ayrıca ..

15 Ağustos 2017 1-2 dakika 23 denemesi var.
Yorumlar