Sevda Yanığı 3

Benim gönlümü bilmesede tasdiklemiş oldu böylece...Öyle böyle derken ben onu yanlış tanıdığımı farketmeye başladım. Onun hakkında öyle şeyler duyuyordum ki inanmamak elde değilldi.Malum sırrımı ( sır denirse tabi ) herkese söylediğim için herkes yanıma gelip onun mhakkında bir şeyler söylüyordu bana . Ve ben onun yüzünden o kadar gözyaşı döktümki fakat o bunu hiç bir zaman bilmedi bilmeyecek.
Hatırlıyorumda bir gün nefesim kesilmişti saaatlerce ağlamaktan. Bunun hiç bir kimseye faydası yoktu tabi ama bana o kadar zararı vardıki... Velhasıl kelam artık ondan vazgeçmem gerektiğinin farkındaydım.Çok zordu bu sanki, onun sevgisini bitirirsem hayata devam edemezmişim gibi geliyordu bana. Ben tam onu unutma düşüncesiyle boğuşurken karşıma başka biri çıktı.Denize düşen yılana sarılır hesabı başladım onunla konuşmaya.Canlısını görmek hiç bir zaman nasip olmadı çok şükür.Aslında tam aradığım kişiydi ötekinden sonra bana melhem gibiydi.Kendini bana öyle bir tanıttıki o anlattıkça ben aşık olmaya başladım.Anlattığı şeyler o kadar güzeldi ki hayran olmamak elde değildi.Ondan daha olgundu.
Bir gün ondan beklediğim şey gerçekleşti. Bana öyle bir teklifte bulundu ki.. Ama ben yaşantı olarak kabul edemezdim. Çünkü bu işler benim yeni hayatıma göre tersti. Aileme yaşadığım çevreye hayatıma uymuyordu.Sevdim önceden de ama helalinden olmasını hayal ettim olmadı o da.Bu kişide biliyordu yapacağı şeyin doğru olmadığını ama gençlik...
Dediğim gibi nefis insanı bu zamanlarda kötü yollara sürüklüyordu hep.Oda nefsinin kurbanı olmuştu.Benide alet etmişti bu günaha. Bende nefsimin kurbanı olup bir daha böyle insanı nerden bulacağım deyip kabul etmiştim.O kadar güzel sözler söylüyordu ki gün geçtikçe geçmişimi unutuyordum ve ona bağlanıyordum.Başta aramızdaki mesafeyi korumaya çalıştım dediğim gibi benim yaşantım farklı olduğu için sınırlarımda farklıydı ve o bunu biliyordu.Başardım mümkün olduğunca.Sınırlı davranıyorduk ama elimde olmadan yaptığım duvar yıkıldı, sınır aşıldı. Bende aştım kabülümdür.İş iyice zıvanadan çıkmıştı kontrol edemiyordum. Sırf bu yüzden ondanda soğumaya başladım esasen aklımda da hala ilk sevdiğim insan vardı.

23 Aralık 2010 2-3 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar