Sevda Yanığı 4

İlk sevdiğim insan kendime en yakın hissettiğim Sevgisini kalbime gömdüğüm insan. Unutamamıştım bunun farkındaydım.Ve ikisi arasında gidip gelmeye başladım.Kendimi birisini seçmek zorundaymışım gibi hissediyordum.Sevdiğimi seçsem karşılıksız olacağını ve bana acı vereceğini biliyordum. Hatta yaşadığım şehri terketmeyi başka bir yerde yaşamayı bile düşündüm. Onunla aynı şehirde olamazdım.Sevgilimi seçsem ona yalan söylemeye içim el vermiyordu.Bana bu kadar değer veren bir insan ne olursa olsun üzülmeyi haketmiyordu.Uzun bir süre böyle devam etti.Ve ben her ikisindende vazgeçmeye karar verdim.Bunu yapmaya mecburdum bıraktım ikisinide güzel ve kötü anılarla.
Hayatımı değiştirmeye başladım. Ben bunları yaşarken sevdiğim insanın hayatından bir çok kişi geçmişti.Ve ben onun ne kadar iğrenç biri olduğunu verdiğim sevgiyi hiç bir zaman haketmediğini anlamıştım.Bana umut verip sonrada hiç bir şey olmamış gibi davranmıştı.Ve suçlarını yüzüne her vuruşumda cevap vermekten kaçmıştı.
Arkadaşım dostum dediğim insanlar bu süre zarfında beni mümkün olduğunca yanlışa sürüklemişler ben bataklıktayken elimi uzattığım halde iyice beni bataklığa itmişlerdi. Dost sandığım insanlarıda sevip değer verdiğim adamlarıda bırakmıştım. Hayata sıfırdan başlamıştım.Ve bir daha bu hatalara düşmemekte çok kararlıydım.Öylede oldu.
Malesef o yıl hayalime yani üniversiteye gidememiştim.Çünkü bunlarla boğuşurken gerçek hayatı unutmuştum.Şu an gerçek hayatı yaşıyorum ve hayatın yeni farkına varıyorum.Yaşadıklarım çok kısa bir sürede gerçekleşti belki ama bana çok şey öğretti.Sahip olduğum en önemli şeyi güvenimide aldı götürdü benden. Şimdi güvenemiyorum kimseye ve sevmek istediğim halde sevemiyorum. Çünkü sevmekten çok korkuyorum.
Sözün özü seveceğiniz ve dostum diyeceğiniz insanları çok iyi seçin. Günün birinde hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.Temennim benim ve iyi kalpli olan herkesin ömür boyu mutlu yaşaması, hayallerine kavuşması...

24 Aralık 2010 1-2 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar