Sevdam ve Ben

Adam sevdiği kadınkdan uzakta yine yalnız...
Elinde bir sigara, sandalyede oturmuş önündeki masanın üzerinde buram buram tüten çayını yudumlarken karşısında bulunan televizyona bakıyordu.
Televizyonda bir film oynuyordu. Bu bir aşk filmiydi, adam filmi seyrederken aşkı düşündü.
AŞK NEYDİ?
Uçup giden anıların, ilk sevgilerin, ilk heyecanların, ilk dokunuşların ardından bir yalnızlığa bürünmekmi?
Aşk neydi? acı çekmek, sahiplenmek, bağlanmak ve sevgiyide mülk edinmekmiydi?
Aşk neydi? Özlemek ve paylaşmakmıydı? Beynimizdeki birtakım hormonların bizi bir insana yakın kılmasımıydı Aşk.
Aşk yüksek bulutların üzerinde dolaşmakmıydı neydi aşk? Bir alışkanlık mı? Sadece elektrikmi? Özgürlükmü? İnsanların önce birbiriyle yakınlaşması sonrada birbirine benzemesimiydi aşk?
adamın eski bir dostu vardı. İnsanları sevmenin ve sevginin de yetenek işi olduğunu söylerdi hep neydi aşk?
Adam bütün bunları yanıtmadı yanıtlayamadı. bu sırada ise oynayan filmin sonuna gelinmişti evet film bir aşk öyküsüydü. çok sevdiği adamla fiziksel nedenlerle bir türlü birlikte olamayan kadın adam öldükten sonra dünyanın yalnızlığına yeniliyordu dünyanın yalnızlığına yenilince kendine yaniliyordu. Kendine yenilince bir tüfeği kalbine dayayıp kör bir kurşunla intihar ediyordu. Film işte böyle bitiyordu. Filmin sonunda acı ve hüzün vardı.
AŞK BAZEN İNSANIN KENDİ YALNIZLIĞINA YENİLMESİMİYDİ. BAZEN HAYATA YENİLECEK KADAR ÇOK SEVMEK...
Aşk beyinlerimizdeki özel hormonların fazla çalışmasıda olsa, aşk sevgiyi dahada yoğunlaştırdığımız bir yetenek işide olsa, aşk bir insanı sahiplenmekte olsa ve aşk mutluluklarımızla yarınki acılarımızın bir parçasıda olsa aşk çok güzeldi...
bu sırada film çoktan bitmişti. Adamın soğuyan çayı hala masanın üzerindeydi.
ressam bir kadının yıllar önceki gerçek yaşam öyküsünü anlatan film bitmiş etrafta adamdan başka kimse kalmamıştı. Vakit geceyarısını çoktan geçmişti. Filmdeki adam ölmüş, kadın intihar etmişti Geride sadece dokunaklı bir hüzün duygusu yaşanmamış bir aşkın rüzgarı kalmıştı.
aşk olmasa hiçbişey olmazdı diye düşünüyordu adam. Kadın erkek aşkı, insan aşkı, çocuk aşkı, ülke aşkı... ve aşk olmasa gerçekten hiçbişey olmazdı...
Burada herşey aynıydı. Yarın sabah güneş yine doğacaktı.. Sonra güneş kendini fotoğrafa terkedecek kadar güzel yeniden ve yine batacaktı... Hayat kendini yine tekrarlayacaktı.
Aşk aslında bu tekrarı önlüyordu... İnsanlar belkide aşk'a aşık olmalıydı...
SAHİ AŞK NEYDİ


YALNIZ ADAM

23 Mayıs 2011 2-3 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • Bir ilk deneme olarak çok güzel..Filmle örülmüş bir hayat..ve masada içilmeyi bekleyen bir bardak çay..Aşklar da çay gibi sıcakken içilmeyi bekler..imla hataları hariç çok beğendim..👧👍👍

  • 12 yıl önce

    👍Güzel bir yazı okudum sayfanızda .. tebrikler ..👍