Sevdiğime sesleniş

Sevdiğim,Kim bilir sana bu kaçıncı sessiz seslenişim, kaçıncı elimi uzatıpta tutamadığım anlarımdan biri..Her seferinde yaptığım gibi gözlerimi kapatıp mecalini hayal ediyorum.O gülen gözlerinde kaybolurcasına dalıyorum bakışlarına..susarak konuşuyorum....bilirim sen anlarsın...Degilmidir her suskunluk binlerce söze bedel.Binlerce isyan kapısını aralar..ahh sevdim şu an yanımda olabilsende bilsen..bilebilsende görsen...bana bir omuz lazım şimdi doya doya ağlayabileceğim, bir omuz lazım son limanım, sen lazımsın.Mecburiyetliklere mecbur kaldık, sabretmeye söz verdik biliyorum,"zaman" dedik birbirimize ....Ah şu kahrolası zaman:( ya çabuk geç artık..... yada dur diyesim geliyor.Çabuk geç, çünkü sonra geleceksin..Artık "dur"ömrümü tüketiyosun...Hasret çekmek ne acı duyguymus, sarılacak yaralarım bekliyor, saracağımız yarınlar bizi bekliyor.Yarın nezaman bugün olacak hayatımızda? Çok özledim....Durup dururken kan donarmı damarlarda, için titrermi, uzaklara takılıverirmi gözler, eller buzkesmişe dönermi?? Ey sevgili aklımda sen oldukça, seni her andıkça, sana ulaşamadıkça böyleyim ben..Yediğim yemeğimde, içtiğim suyumda bir tabakla bir bardakta boş masamda..Yarın artık bugün olsa olmazmı, olmazsa olmazların olmasa olmazmı? Kara gözlüm, yiğit bakışlım, yüreği yaralım..Sensiz geçen her dakikanın hesabını zamandan sormazmıyım.Seni çokkk seviyorum alınyazım...kaderim..........

26 Aralık 2008 1-2 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar