Sevdiğimi Seviyorum
Bekledim.O kadar dua ettim ki senden bunu duymak için.O kadar istedim ki biraz üzülmeyi.Çok sevdim ben seni.
Her şeyimle bitti.Her şeyimdin ve bitti.Önceki zamanlarımız gibi tekrar başlamamak üzere.Her şeyimdin ve bitti.O kadar uzaktım ki sana.O kadar çok uzaktın ki bana.O kadar çok düşünüyordum ki seni.Bitti.
Çok mutlu oldum.Ve yine yalan söyledim sana.Söyleyecek çok şeyim varken senden çok şey duydum ben.Ve bitti.İçimi zor bela söndüren ?tamam' kelimesiyle bitti.Bende o kadar değerli ki tamam kelimesi.Varsa sende biraz değerim bilirsin, hatırlarsın tamam kelimesinin bende ki değerini.Bitti.
O kadar çok konuşan ben sustum.Ve bitti.Susmasını da konuşmasını da bilmek gerekti bu sefer.Biraz akıl biraz yürek istedi bu ayrılık.Ve ben aklımı sen yüreğini verdin bu ayrılığa.Ellerimizle besledik ayrılığımızı.Büyüttük.Bizi de içine alıp gidecek kadar büyüttük.Ve bitti.
Suçlamıyorum seni.Unutamam.O kadar.Bir kez görsem seni ve sizi dayanamam belki.Ve işte o kadar.Sorma.Ve sormayın bana ne ?nasılsın' diye ne de ? sevgin bu kadar mıydı' diye.Sormayın.Çünkü ben iyiyim ve sevgimin değerini ben dahi bilmiyorum.Sormayın.Çünkü yalanlarımla sizi avutacak gücüm yok artık.
Bilirsin.Seninle o kadar çok konuşurdum ya.Başka kelimem kalmadı artık.Ve sana sadece tamam dedim.Ve sevdiğine sadece sevmesini söyledim.
Sustum.Bunları içimde harekete geçirirken bile susuyorum ben.Hiç konuşmadım farzet ve gidin.Ben yine susarım.Gidin.Ve bu defa gelmem artık.Bundan sonra dualarımda da olmazsın belki.
Yine görürsem seni.Yine görürsen beni.
Tamam.Susuyorum.Özür dilemiyorum.Ve seni de suçlamıyorum.Sadece nasıl sevdiğin şaşırmışsa benim sevgime bende sadece şaşırıyorum sevdiğimi hala sevdiğime.