Seveceğim

Ben artık asla birini bu kadar sevmeyecegim,çünkü sevgiye aşka güvenim sarsıldı, sevdimde neolduki başım göğemi erdi aldatıldım, terkedildim ve reddedildim, çok acılar çektim çok yalvardım hep gizli gizli ağladım, yasımı, kederimi, duygularımı buradaki birkaç ölümsüz yazı alanına dökmeye çalıştım elimden geldiğince,enazından bu sevgiyi ve aşkı paylaşmak istedim içimdeki çocukla ve henüz toparlayamadığım kendimle.... gözümden, yüreğimden damlayan kan gözyaşlarım klavyeme damlarken, içimden dalga dalga gelen, sebebini bilmediğim umutsuz bir aşkın özlemiyle yavaş yavaş, çeyizlik bir genç kız gibi, bohçama koyup kaldırmak üzereyim bu ızdırabı....

Ben ne yaptıysam kendime yaptım. değer verdiklerim bir bir işleri bitince, arkamdan işler çevirmeyi kendilerine bir Hak gördüklerine inandılar..olsun onada saygılı olmak durumundayım nede olsa fikirler sahibini bağlarmış...

Bilirmisiniz Aşkta bir kural vardır...kovalanan kaçar,kaçan kovalanır.. acı hep geride kalanındır ..bu değişmez bir kanun. kime sorarsanız benimle aynı fikirde olucaktır.

Oysa ben kaçmadım beni kovalayan da olmadı, olsaydı kaçmazdım. onu yormamak için, ona kıyamadığım için, benim gibi ağlamasın içi yanmasın çiçekler gibi solmasın diyerek...Ben, elinin tersiyle itildim aşkına inandığım kişi, beni kalbinin penceresine konmama bile izin vermeden..... Kovdu... kovuldum.tıpkı alternatif tıpta bir çözüm vardır; benim de alternatifim olduğu için..onada kızmıyorum bunada hakkım yok hiçbir insan kendisini artık sevmeyi istemeyen birisini sevmesi için zorlayabilirmi zorlayamazdım...onun yerine, ayaklarının dizlerinin önüne gurursuz başımı gururla koyup, beni sevmesini kabul etmesini yeğledim olmadı dostlar...kabul etmedi beni yüreğine...

sevdiğim bir şarkı var ''birgün, bu talihimin bu kaderimin canına okuyacağım,kırıp aşk zincirlerini, sensizliğe koşacağım''ne anlamlı geldi şu sıralar,beni yıkan,ayrılığımız değil,bunu bana aniden söylemiş olması..,bitmiş, bitirmiş bitmesi gerekliymiş.. bir arabayı dahi aniden frenlerseniz ya başınızı çarpar yaralanırsınız,yada arabanızın herhangi bir yeri bozulabilir neticede ani reaksiyon,,ama benimkisi şok...Kazasız, frensiz...minikserçem, bitanem, canımıniçi, hayatım, gözbebeğim, esmermeleğin, biriciğim, hayatımın anlamı, canım sevgilim, kocagöbüşlüm,erkeğim, herşeyim unutamadığım sevdiğim... bu kelimelerin hepsi kocaman bir avuntuymuş...Yalanmış...bana birdaha bu kelimeleri söyleyene inancım olamaz..mutsuz kadınların mutlu olamamalarının genel sebebi nedir biliyormusunuz?,söyleyebilirim,, çünkü demin yazdığım sözcükleri erkekler onlara defalarca söylemiş we asla hiçbirisini kanıtlayamamış ve her fırsatta kadınlarını aldatmış olmaları sebebiyle...ben seni çok ama çoooook sevdim.asla ve asla sana ihanet etmedim,çünkü sevginle meşguldüm sensiz birşey düşünemezdim sana sadık ve susuzdum,ben sadece senin dim yeri geldi kızdım yeri geldi özür diledim yani sonuçta hatalı davrandım ama bunun telafisinide bildim,haa ümitsiz bir aşkmı? 2 yıldır neredeydi o umutsuzluk, hani verdiğimiz sözler nerde yeminler?hani bensiz olamıcaktın şimdi çokmu mutlu oldun be minik serçem .....

Birgün mutlu olamadığında bile ben buralardayım bıraktığın o balık kokan tütün kokan odamda yine eşofmanım ve genelde üzerimdeki fanilamla...elimde cigaram.. ordan o bağırır şurdan o ağlar hiç ,hiçbirisi lazım değil ihmal etmemekle beraber kimseyi senin kadar takmıyorum kafama,,,bana sen lazımsın... sen beni ayakta tutan, beni seven, ayrılmak istediğini söylerken dahi tutkuyla seven kalbimin yegane kadını..son gün görüşüpte seni orada bıraktım ...ama benimle birelikte geldiğini hissettim çaresizdin. çok solgundun.bana alışıktın kollarımda kendini çok mutlu hissederdin...hiçbir ilaç senin ve benim gibi bizi iyileştiremez.

Bence sen yıllanmış şarapları kıskandıracak kadar,duyguyla yoğrulmuş rönesans zamanından kalan o buğulu ceylan gözlerinle kalbindeki var olan yerimi hiç kimseyle değiştirmezsin. ben seni öyle mert biliyorum... adam gibi kadın... benim diyen kadınları cebinden çıkarabilecek hünerde bir afrodit gibisin.seni özlüyorum hemde çok.... belki mutlu görünürken ağlayan yegane insanlardan birisiyim, belki kötüyüm belki zalimim, belkide sevmeyi haketmiyorum ama bildiğim tek şey o da İçimdesin... gizli yaram büyüdükçe sevgimde büyümekte bunu göremesende birgün mutlaka döneceksin sende biliyor ve farkındasın benim gibi seveni bulamıyacağını..belki bir gün, seni arayacaklar ve benim artık yaşamadığımı hayatta olmadığımı ve seni severek özleyerek acı çekerek öldüğümü sana söyleyecekler o gün seni sevgi pınarımda asla kaybetmemek üzere kurduğum gönül limanımda bekliyor olacağım yıllar geçsede...........Seveceğim..ölürcesine bir tutkuyla..bir gün kabrimi ziyaret edenler arasında senin olmanı istemezdim, çünkü sen öldüğünde bende seni ziyarete gelemezdim...

18 Kasım 2011 4-5 dakika 6 denemesi var.
Yorumlar (3)
  • 13 yıl önce

    kavuşamayacak sevdaların durağıdır kalemde mezar bunu okudum son satırlarda değerdi okumaya..

  • 13 yıl önce

    TŞKR EDERİM

  • 13 yıl önce

    Ellerinize yüreğinize sağlık keyifle okudum haz duydum tebrikler