Sevgilim

Senden sonrasını düşünüyorum sevgilim...Bir gün hayatım da olmayışını..yokluğuna alıştığımı düşünüyorum..Çok korkuyorum..seni kaybetmekten sensizliğe alışmaktan çok korkuyorum.elimi bırakmandan ölesiye korkuyorum..öylesine aldığım nefeslerde kokunu buluyorum..hayatımın en mutlu gününü de yaşıyor olsam bu koku içimde bir burukluk yaratıyor..keşke aldığım nefeslerden gitmese kokun..aldığım sn nefeste bile seni hissetmek istiyorum..bir yerlere saklayabilsem seni kimse bulamasa alıp götürmese benden sen hep benim kalsan kekse..ölesiye korkuyorum sensizlikten.küçük kalpli büyük sevdam..küçücük yürekler taşıyan koca sevdayı yaratan biziz sevgilim..sn benimsin..ben seninim beni bırakmadığın her an..sevgilim..bir gün benim tarafımdan unutulduğunu düşünürsen ölüm haberim tez ulasın sana..gözünden bir damla yas gelirse kıyamam çıkar gelirim merak etme..bedenimin isyanı sensiz kalışından sevgilim..buna alımsak istemediğinden..insan her şeye ölüme bile alışırsa ben korkarım..insanların gözlerinde o çok büyüttüğü ölüm hiçbir şey gibi görülürse bir süre sonra ben sensizliğe alışmanın kaçınılmazlığından ölesiye korkarım sevgilim..ölesiye korkar yokluğunun acısını iliklerimde hissederim..bir gün benim tarafımdan unutulduğunu düşünürsen bir başkasının olursan benden sonra ve benden sonrakiler daha iyi gelirse sana ölü bedenimin elinden bir şey gelmez ama ruhum iki yakanı bırakmasın benim ilklerime kadar hissettiğim acıyı sen her an hisset..rüyalarından çıkmasın bedenim hissettirdiklerimi unutmana izin vermesin benliğin..son öpücüğümün izi kalsın dudaklarında sakın silinmesine izin verme sevgilim..sen benimsin..gitmene izin veremem..sende bırakma beni ne olur..bırakma sevgilim..

13 Mayıs 2010 1-2 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar