Sevgiliye Gönderilemeyen Mektup

Defalarca yazılıp ama sevgiliye gönderilmemiş mektuplar benimkisi.Her bir satırında duyulan hasretin yükü,geçmeyen saatler beklenen günlerin habercisi..

Aylardan şubat mevsim yine kış,sayamadığım bu kaçıncı ayrı kalışımız.Dört mevsim geçer giderde,hangi mevsim seni bana müjdeler bilemem.Kokundan uzak,gözlerinden mahrum,sesinden yoksun kimsesiz bir çocuk giibi sana hasretim,sana susadım.Sana söyleyemesemde sevgilim sevgine muhtacım.Sen diye başladığım her sözü ya boş bıraktım,yada yarıda kestırıp attım.Hıçkırıklarım boğazımda düğümlenirken,yazamadıklarımı birbir gözyaşlarımla akıttım.Geçer dediğim her acımı,boşvermişlerimle geçirdim.Sana olan hasretimi dile getiriyim derken günden güne içimdeki beni bitirdim,kendime işkence ettim.Gönderemediğim mektuplarıma hergün yenisi ekleyip,her satırına sevdamı yükledim.Ben senin aşkının zehrini sensiz günlerimde içip tükettim.

Sevmek hergün acılarla yüzleşip kıvranmak olsada,her mutluluğun ardında yaşanması gereken kaçınılmaz bir gerçektir.Ben aşkın bedelini sevgiyle geçirdiğim günlerle değil,sevgi dolu yüreğimle yalnızlığa hapsolmuşluğumla yaşıyorum.Mektubumun zarfını gözyaşlarımla kapatıp ard arda sıralıyorum..

22 Ağustos 2010 1-2 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar