Sevgiliye Mektup
merhaba ey sevgili !
mektubuma nasılsın iyimisin diye başlayacağım ama klasik olacak.sormayacağım nasıl olduğunu çünkü benimleysen iyisindir.en azından kalbin benimle..seni ilk tanıdığım gün seni seveceğimi hiç bilmiyordum.aşk nasıl bi şey sevmek,sevilmek onuda bilmiyordum.belki de aşkı,sevmeyi,sevilmeyi bana sen öğrettin.hatırlıyormusun; sana seni seviyorum demeden önce ''sen benim için çok değerlisin, çünkü... '' demiştim ve seni seviyorum sözcüğünü bu üç nooktada gizlemiştim.bilmiyorum belki korktuğum bişeyler vardı,belkide senin duygularını da öğrenmeye çalışmıştım.ikimizde birbirimizi seviyorduk ama bu sihirli sözcükleri bir türlü söyleyemiyorduk. zor oldu ama bir gün sonrasında söyleyebilmiştim.seninle hiç bıkmadan her müsait olduğumuzda ya mesaj yazıyorduk ya da çağrı atıyorduk.her zaman seni seviyorum sözcüğünü söylüyorduk ama ilk defa söyler gibi söylüyorduk.çünkü birbirimizi her geçen gün daha çok seviyorduk ve birbirimize daha çok bağlanıyorduk .telefonda konuşmak,birbirimizin sesini duymak için ,o soğuk kış gecelerinde gece yarısı evden çıkıyordum ,sen de başka bir odaya kaçıyordun. bazen üşüyordum ama,senin sesin,senin nefesin beni ısıtıyordu. saatlerce konuşuyorduk.ne zaman hattımız bir kampanya çıkarsa, yararlanmaya çalışıyorduk.bir defasında da Allahı'ım bir kıyak yapmıştı bize.20 ocak gecesiydi,saat 01:25 ve kontörümüz bitiyordu.son 5 dakikamız vardı,sadece bir kontörümüz kalmıştı.biz kapatmayacaktık telefonu.son saniyesine kadar konuşacaktık.son saniyeler geldi son konuşmalarımızı yaptık.süremiz geçti ama telefon kapanmadı.sevindik..dedik belki 5 dakika sonra kapanır.ve yine kapanmadı.sanırım 3 defa son konuşmamızı yaptık ama telefon kapanmamıştı. sadece bir kontörle bir buçuk saat konuşmuştuk ve çok mutlu olmuştuk.ama kendi kendime sordum;'' ben bunu hak edecek ne yaptım,bizim sevgimiz bu kadar büyük müydü''hak ettikmi bilmem ama olanların hepsi gerçekti.
birbrimiz için yaptığımız daha birçok şey var ama ne oldu sonu;tabi ki ayrılık..bundan sonra hiç bir şeyin ne sana faydası vr ne de bana...mutlu olursun inşallah..ELVEDA EY SEVGİLİ !!!! Ben bundan sonra eğer ayrılacaksam neden seveyim ki i!boş ver be hayırlısı olsun sevmeyi bilen ayrılığıda bilmeli.çünkü her sevginin sonunda bir ayrılık oluyor.en iyisisi nedir biliyormusun,,
Sevmeyeceksin arkadaş!!!!!