Sevgiliyee
Ben böyle tanımadım hayatıı senden önce.. Böyle anlatmadılar bana; çocukluğumda elime verilen 1 tane küçük şeker yada çikolata yetiyordu beni mutlu etmeye.. Bana acıları öğretmediler sensiz geceleri kaça bölüp kaçla çarpaçacağımı söylemediler..
İlk zamanlarıydı ilişkilerimizin daha seni ilk gördüğümde meraklı bakışlar çoğalıyordu üzerimde.. Bana ilk o çay bardağını uzattığın gün gelir hep aklıma ve bana bilerek yada bilmeyere attığın o ilk mesaj.. Doğru mu yapıyordum bilmiyorum o zamanlar seni o kadar itelemekle belkide yeni bir ilişkiye hazır değildim.. Bazı şeylere anlam veremiyordum ne söylesem ne istesem olumlu cevaplar geliyordu senden.. O an için verilmiş sözlerdi belkii... Zaman hızla ilerledikçe senden gelen ilgeye duygularına cevapsız kalamaz hale geliyordum.. Zaman zaman acaba bu sefer doğru yerdemiyim diye kendi kendime söylendiğim oluyordu..Ve aradan geçen 2 ay gibi kısa bir süre sonra bir gece bende bir yerin olduğunu anlıyorum kendimce korkmakla mutluluk arasında kalıyordum.. Zaman geçtikçe birbirimizi daha iyi tanıyorduk ve tabiki olmazsa olmazlardan kavgalarımızda başlıyordu. İlk kavgalarda çözemiyordum bazen bu kavgalar beni o kadarda etkilemiyor üzmüyordu acaba sevmiyormuydum seni.. Yada ilk başta kendimce söylediğim gibi verilen sözler o günemi aitti düşüncesi beni gerimi çekiyordu. Başlarda kimseyle paylaşamıyordum bazı şeyleri ama kendimde bulamadığım cevapları bir dosta sorma ihtiyacı başladı zamanla konuşmak anlatma iyi geliyordu. Kavgalarımız artmaya başladı güç geçtikçe iki gün iyisek üçüncü gün mutlaka kavga ediyorduk. Göremediğim sadece küçük fedakarlıklar bekliyordum sendenn kavgalarımızda hiç neden aramamıza gerek yoktu. Ve her kavgada geceleri uyku yerine gelecekte bir umut varmı diye düşünmeye başlamıştım.. Günler ilerledikçe senden ayrılmayı bile düşünür olmuştum.. Senden ayrılmış olmakla güneşinde önüne perde çekmiş gündüzleri gecelere eklemiş olacaktımm... Yapamadımm.. Sana kendime kıyamadım.. Senin yanındayken herşey bambaşka geliyor bana hani derlerya dünyayla bağlantım kesiliyor, vücudumda ne kadar negatif düşünceler varsa uçup gidiyordu.. Bazen seni sana anlatacak kelimeri bile bulamıyor sadece gözlerine bakınmayla yetiniyordumm.. Damarıma bastığın anda bütün bu ışıkları söndürüyordun, belkide farkında olmadan...İsterdimki sadece beni ben olduğum için sev ama biliyorumki henüz öyle değil... Senden hep beni benle eleştir başkalarıyla değil diyordum.. Sen bunu yapamıyordunn.. Bazen öyle sözler söylüyordun ki nereye gittiğini hiç düşünmeden yıkıp kül ediyordun herşeyi..Biliyorum sanada söyledim bende mükemmel değilim. Elimden geleni yapmaya çalıyordum seni kırmadan incitmeden.Benim amacım evlilik değill... Evlenmiş olmak için değill.. O kişi sadece eşim değil dostum arkadaşım olsun istiyorum o ben olsun bense o... Herşeyin düzeleceğine inanmak istiyorum sadece seninle aynı çatı altında yaşamak seninle gülmek seni ağlamak ne varsa delice çılgınya yaşanacak hep seninle olsun istiyorumm... ve güzel kız seni çok ama çok seviyorummm.... Paşan....