Seviyorum
Birine seni seviyorum derken düşünmeli insan. Sadece basit iki kelime olmamalı dilde, o kadar basit olmamalı. İki güzel söze kanmamalı insan bu hayatta. Bende birine aşkım diyebilirim, o kadar kolay ki... Ama dile ne kadar kolaysa kalbe de o kadar zordur söylemesi.
Birinin kalbinin kapısını çalarken iki ''tak tak''tan sonra kaçmamalı insan, belki şuan meşguldür. Sevmek ve unutmak bu kadar kolay olmamalı. Unuturken arkada bırakılanları silmekte bu kadar kolay olmamalı.
Herkes hata yapar, herkes aşık olur, herkes kalbini başka birine kaptırır. Evet bunların hepsi olabilecek şeyler fakat önemli olan karşınızdakini kırmamaktır. Hafifçe, onun kalbine dokunmadan gitmek lazımdır ki onun içindende ''umarım mutlu olursun'' sözcükleri bir fısıltıyla geçsin.
Şimdi ben sevdiğime elveda dedim, varsın gitsin ama mutlu olsun. Onun da benim gibi sevdiğinin gözlerinin içine bakarken mutluluktan gözleri parlasın. Tek temennim yerimi dolduracak olanın onu benim kadar sevebilmesi. Bundan sonra hayatında ben yokum, ama mutlu olsun diyebilmek aslında bu kadar kolaydır işte.
Başa gelen çekilir demek lazım bazen hayatta, bazen ise gittiğini kabul etmek...
bir görüşte aşık olmak eskidenmiş...şimdi zaman değişti,teknoloji değiti,herşeyden önemlisi insanlar çok değişti...bir nefeslik arzularını bastırabilmek için her türlü oyunu oynamakta birebir oldu insanlar....yalan sözler,sahte aşklar kapladı ortalığı...hal böyle oluncada ister istemez kimin kime inanması gerektiği kalktı ortadan...syg...tbr..👍👍👍😙