Seviyorum, Seviyorsun

Düştüm düşüyorum bir uçurumdan.Tutuyorsun ellerimden...Ve ?yapma !? diyorsun ?gençsin? diyorsun.Oysa ki o kadar bıkmışım ki hayatımdan.O kadar özlüyorum ki ölümü...
İstemiyorum merak etmiyorum ömrümü.Ama yaşa yeter ki sen yaşa!Bana böyle güzel hayat verdiğin için yaşa.Daha büyümen gerekenler var.Daha nice benim gibilerini yetiştirirsin.Seversin biliyorum seviyorsun.Zaten kim sevmez ki...Ama belli etmiyorsun sen.Korkuyorsun biliyorum sende korkuyorsun benim gibi koca adam.Seviyorum biliyorsun canımdan da çok seviyorum seni.İstemiyorum üzülmeni istemiyorum ağlamanı ki hiç görmedim zaten.Keşke görebilseydim keşke ağlıyorsun diye ağlayabilseydim.Keşke aldırmasaydın kimseye...
Onlar yüzünden ağlamadın mı, ağlamadım mı?İstediğimi yapamadım başaramadım ama yinede istemediğin razı olmayacağın bir şey yapmadım.Sarsılmasın bana güvenin istedim.Hep en çok bana değer vermeni istedim.Uzaklaşma istedim benden.İnan bana ben bir şey yapmadım.Eğdirmedim başını.Kimseye laf ettirmedim.Sırf senin için yaşadım bu zaman kadar tek seni düşünerek yaptım her şeyi.Okudum, yazdım kocaman kız oldum görmüyor musun?
Evet baba senin kızında büyüdü.Seni o kadar çok seven, seninde o kadar çok sevdiğin, güvendiğin.Her şeyi onun için yaptığın,?Kızım!? dediğin kızın büyüdü be baba.Ama...
Ama sen yaptığımı yapma.Yaşa baba yeter ki sen yaşa.Sakın ağlama.O kadar çok görmek istediğim gözyaşlarını, şimdi benim için tutmanı istiyorum.Ha şunu da unutma baba :
?Seni Gerçekten Çok Seviyorum!?

29 Mayıs 2009 1-2 dakika 6 denemesi var.
Yorumlar