Sevmek Güzel
Of tamam..Anladım haklısın uzun bir geceydi.Seninle düşüncelerimi paylaşmak hoş biliyor musun?Bir cansız varlığı sevmek bana ilginç ve hoş.Senin adını `Başlangıç` koydum.Çünkü hayatımda yeni bir başlangıç var ve sen tamda o zamanda geldin.Hoş geldin..
Ama hoş bulur musun bilemem.Çünkü hayatımdaki bu başlangıç seninle iyi ve bazı şeyleriyle de kötü...Sevince güzel tabi o ayrı ama sevmeyince...
Annem ya da babam..Hepimiz için öyle değil mi?Tamam biliyoruz onlar bizim ailemiz.Ama.. Kaç yaşımıza geldik ve bizimde biraz serbest kalmaya, kendimizi ispatlamaya ihtiyacımız var dimi?Çok karışıyorlar...Biz onlara ne kadar yaranmaya çalışsak o kadar üzüyorlar bizi.Doğru ama saklamayın üzülüyorsunuz..Peki sizde benim gibi düşündünüz mü?
Onlar da üzülüyorlar mı? Bilmiyorum.Ama tavırlarından üzülüyor gibi değiller hatta seviyor gibi bile değiller.Gençlik...Benim için ilgi manyağı olma çağı ve onlar benimle ilgilenmiyorlar...`Neden benimde annem(ya da babam)Ayşe'nin annesi(ya da babası)gibi değil?`dediğimiz bir çağ.Ben diyorum peki siz? Evet belki de düşüncelerimiz aynı değildir ama en azından ortamda çoğu böyle...Bilirsiniz ya aramızda kalsın abartanları bile var.Hem de baya abartanları.Siz öyle olmayın annenize(ya da babanıza)küfür etmeyin...
Hangisini daha çok seviyorsunuz?Harçlığı bol vereni mi?Huyunuza gideni mi?Yoksa benim inanmadığım olan ikisini de eşit mi?Ya ben bilmiyorum doğrusu.Hayatımda hep babamı daha çok sevdim ona daha çok değer verdim.Ama neden?Ne bileyim neden.Öyle geldi içimden.Siz hangisini daha çok seviyorsunuz?Ya eşit demeyin öyle bir şey yok.Bir düşünün hangisi.Ama illa eşit diye ısrar ediyorsanız tamam öyle de olur.Sevin onları ya gerçekten.Çünkü sevmek güzel... Herkesi her şeyi sevmek güzel...