Şiir - Şair
.........Bir çoğumuz bir şeyleri yaşar hisseder de anlatamayız.Şiir şairin gönül pınarından süzülen damlacıklardan oluşan serin su gibidir yanan gönülde.
..........ŞİİR. Sevenlerin gizli gözyaşı, sevgiliye mesajdır.
..........ŞİİR.Duyguların özü, hücrelerin gözüdür.
..........ŞİİR.İçe sığmayan düşüncelerin dışa sızmasıdır.
..........Şiirin mimarı şair, esen rüzgarın ıslaklığından, yuvarlanan taşın sancısından, akan suyun şırıltısından hisse alandır.
...........Yaşamın tutsak edildiği insan onurunun zedelendiği, her yerde zorbalığa ve şiddete karşı çıkandır, ŞAİR.
...........ŞAİR. başkalarının göremediğini gören, duyan, bilen ve bulandır.Bakmakla görmek arası ayrıcalığı olandır.
...........ŞAİR.Hüzünle vuslatı kırık ama zengin gönlünde buluşturandır.
...........ŞAİR.Sevgisini cömertçe insanlığın mutluluğuna sancını yorandır.
...........ŞAİR.Çorak toprak ananın aşkı arzuladığında sevgilisi gök kubbeyi yağmur bulutu olup buluşturandır.
...........SON SÖZ OLARAK DİYORUM Kİ, bir ustanın dediği gibi, Şair düşünürken bile beyninde kelimeleri dans ettirendir. saygılarımla.........
ASIM KISBET
* HÜZÜN YAĞMURLARI adlı KİTABIMIN ÖNSÖZÜNDEN ALINMIŞTIR. Sevgiyle ama ilhamınız bol olması dileğiyle Simav'dan selam ve saygılar..
...........ŞAİR. başkalarının göremediğini gören, duyan, bilen ve bulandır.Bakmakla görmek arası ayrıcalığı olandır.
-mest oldum bu tanıma. sağol -varol...