Şiir Zamanı Mektubu Işın Ergüney

Sevgili Şiirkolik Ailesi;

Şiirkolik Şiir Portalı sahibi ve edebiyat-sanat önderi Işın ERGÜNEY beyefendinin Kalp ritmlerinin hastanede bir konser vermesini talep etmişler. Işın bey de kıramamış "hay hay" diyerek teşrif buyurmuşlar.

Haberini açık bir paylaşım ile şöyle almıştık:

.............

"Sevgili dostlarım,

Dün kalbimle ilgili bir sıkıntı yaşayınca bugün soluğu doktorumda aldım.

Benim kalbimin ritmini çok sevdikleri için:) 24 saat boyunca sesini kayda almak istediler. Ben de kıramadım:)

Kısacası;
Yıkılmadım ayaktayım,
HOLTER'imle başbaşayım:)
Yarın akşam saat 17 gibi sonucu alacağız. O zamana kadar görüşemeyeceğiz.

Hepinize iyi geceler, sağlık dolu günler diliyorum.
Yanaklarınızda öpücüğüm kalsın...

Sevgili dostum Nilüfer'in şarkısıyla sizleri baş başa bırakıyorum.
"İntizar..."
.......................

Aldığımız habere göre Işın beyin kalbine giden nehir gümbürtüleri bu konserde bir hayli başarılı ve verimli olmuş. Bu nedenle www.siirzamani.org kardeş sitemiz bundan büyük bir esenlikle memmuniyet duymuşlardır.

Işın Ergüney beyefendinin duyurusunda görüleceği üzere bir edebiyat insanının kalp sektelerinde bir duraksama olsa bile, kendileriyle ve dostlarıyla yüksek seviyede şakalaşıp motive etme yöntemi edebiyatın şiirin hayata bağlılık konusundaki tebessümlü dinamizmini göstermektedir.

Işın Ergüney beyefendi dostumuzun bu aşamayı sağlıklı biçimde atlatmasından ve verdikleri KALP RİTM SENFONİK KONSERİNDEN başarıyla çıkmasından duyduğumuz ferahlığı www.siirzamini.org kardeş sitesi üyeleri olarak Siz Şiirkolik Ailesine içtenlikle bildirmek isteriz.

Kalp Ritm Edebi Senfonik konserinin nihayetinde şöyle diyordu Işın Ergüney Bey:

..............
Sonuç ne derseniz?
Doktorum doğum tarihimi hatırlattı!
Bundan böyle 1965 ve sonrası doğumlular gibi davranmamamı rica etti:)

Çıktık açık alınla ancak bundan böyle aheste çekilecek kürekler;)

....................

Işın beye doktorunun bu sihirli önerisini hep uygulamasını diler, artık sağlığı test edilerek yaşama sevinci dopingi yapılmış edebiyat şahsiyeti olarak, sağlık ve mutluluklar dileriz

Şiirkolik Ailesindeki üye kardeşlerimize de başarılı paylaşımlarından dolayı içtenlikle kutlar, sevgi ve saygılarımızı arz ederiz.

www.siirzamani.org

Ramazan TOPOĞLU-Yasemin DEMİR

26 Aralık 2015 1-2 dakika 8 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (5)
  • 8 yıl önce

    Sayın Topoğlu ve Sayın Demir ;

    Şiirkolik yönetimi olarak bu duyarlı hareketiniz için çok teşekkür ederiz

    Sayın Ergüney'in sağlık haberi bizleri de çok sevindirdi

    Dileriz sevdikleri ile sağlıklı huzurlu mutlu uzun bir ömür sürer kendileri

    Sevgi ve saygılar şiir dostlarımıza👑👑👑

  • 8 yıl önce

    Sevgili Ramazan Topoğlu ve Sevgili Yasemin Demir😊

    Ben ki her durumda konuşabilen bir insandım😲 Şu an gerçekten çok mutlu oldum. Bugün Sevgili Ramazan Topoğlu telefon numaramı öğrenip beni aradı. Kendisinin, Yasemin hanımın ve kardeş şiir sitemiz "Şiir Zamanı.org" üyelerinin geçmiş olsun dileklerini iletti.

    Demek ki vefa sadece İstanbul'da bir semt adı değilmiş😡

    Sevgili dostlar; İnanın ki en az tetkik sonucum kadar mutlu ettiniz beni.

    İyi ki varsınız, iyi ki dostlarımsınız, iyi ki Şiir Zamanı.org mensubu kardeşlerim var.

    Çok teşekkürler hepinize.

    Şiir ve Edebiyat yolunda kardeşçe el ele yürüyüşümüz hep sürecek.

    Tüm Şiir Zamanı.org ailesini tek tek öpüyorum.

    👍👍👍

  • 8 yıl önce

    Dost ve kardeş siteler ile dayanışma içerisinde olmak ne kadar gurur verici ve güzel. Sayın Ramazan Topoğlu ve Sayın Yasemin Demiri zarif ve nezaket dolu düşüncelerinden dolayı canı gönülden kutlamak lazım. Şiir Zamanı Org ile Şiirkolik sitemizin dostluğu her zaman baki kalacaktır. Her iki değerli dostumuz Ramazan bey ve Yasemin hanıma duyarlılıklarından, hem insana hem de edebiyata verdikleri değer sebebi ile yürekten tebrik ve teşekkürler ...👍👑👍

  • 8 yıl önce

    Sizlere teşekkürlerimizi sunarız. Edebiyat ve sanat gönül dayanışması ister. Edebiyat siteleri de birbirlerini gerektiğinde beslemeli, kardeş olmalı.

    Bazı sitelerde olduğu gibi kendi üyeleri için "aman başka yerde yazıp çizmeyin" kısıtlamasını çok ilkel buluyoruz. (Tehlikeli kişi ve yerler istisna)

    Şiirkolik üyeleri Şiir Zamanı'nda, Şiir Zamanı üyeleri Şiirkolik'te eserlerini paylaşmaktadırlar. İki site yönetiminden hiçbir kimse bu üyelere tek bir laf söylememiş, bizzat edebiyat sitelerinin yaşaması ve desteklenmesi gerektiğini inanmışlardır.

    Işın bey hastalığında bile gönül tebessümü yaratacak olgunlukta davrandığına bakmayın siz.

    Ordusunda panik yaratmamak için öyle davranan bir komutan gibiydi. Yoksa kalbin şakası yok. Fakat şimdi daha sağlıklı. Sokakta gezen, hiç tedavi görmemiş kişiden daha sağlıklı.

    Sevgi ve saygılarımızla. Şiir Zamanı

  • 8 yıl önce

    şiir zamanı ailesi olarak Işın hocamıza yürekten geçmiş olsun diyoruz ,yeni yılda huzurla sağlıkla şiirle dolu dolu günler temenni ediyoruz ...saygımla