Şikayet

Kaç gece uykusuzluğun verdiği sancıyla yandı gözlerin?? Hiç uyuklarken bana dair yazdığın şiirlerin oldumu seninde??
Bu defa sana olan özlemimi anlatmayacak sözlerim. Bu kez beynime,kalbime,bedenime çektirdiğin acıyı yazacak kalemim...
Önceleri çok önemli değildin. Bir zehir gibi yavaş yavaş girdin kanıma.
Gözlerim tutsağın oldu, ellerim dokundukça sana daha çok istedi. Ayaklarım yoluna kelepçeli gibiydi ne bir adım geri ne bir adım ileri gidebiliyordu. Bedenim bir tek sana açtı çürümeye yüz tutmuş kapısını. Öyle güzel öyle derindiki gözlerin, her bakışında yüreğime kezzap döküyordun sanki. Sesin öyle erkek öyle çoşkuluydu ki ''Gel'' dediğinde gelmemek aşkıma ihanet olurdu. Sevdan öyle derindiki bende ''Hadi öl'' desen... Hiç düşünmez celladı olurdum bedenimin...
Bak senin sevdan ne şekle soktu beni. Rüyalarım,uykularım,savaşlarım,yaşamım hepsini aldın benden.
Ne uyku uyuyabiliyorum rüyamda seni göreceğim, nede savaşabiliyorum yaşamımda sen ol diye. Bende bir tek açlıklar kaldı. Sana,hayata,hayallere,sevdaya olan büyük açlıklar bıraktın..
Çevremde istemediğim kadar çok erkek var. Deli gibi aşıklar bana, benim sana olduğum gibi ama içimdeki aynaya bakıpta senin yansımanla karşılaşınca hiç soru sormadan arkalarını dönüp gidiyorlar.Farketmiyorum bile gittiklerini...
Bi düşün bana yaşattığın acıyı....
Benden giderken, senden sonrakileri bile almışsın.
Peki senin için değermi bu acı????
Merak etme!! Lanet olsunki bu sorunun cevabıda ''Hayır''...
Yine gelsen, yine çalsan yüreğimin zilini; ''Kim O'' bile demem hissederim senin geldiğini ve bir saniye bekletmem kapıda seni....

05 Nisan 2010 1-2 dakika 12 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar