Sıradışı Bir Yolculuk

Duygular, sıra dışı bir yolculuğa çıkmışlar. Kendilerine sözcülük edecek iki gönüllüye ihtiyaç duymuşlar. Kavramsal boyutta irdelemek yerine gönül sesine kulak verelim mi hep birlikte? Bakalım kalemden neler dökülecek.

Bindik duygu yüklü sandalımıza, başladık sonsuz bir denizde dolaşmaya. Sandalın yükü ağır. İnsanlara ait tüm duygular özenle yüklenmiş. Hem kendimize ait, hem de tüm insanlığa ait yaşanmışlık ve duyguları karşılıklı anlatmaya koyulduk birbirimize. Sorgusuz, yargılamadan dinliyoruz. Bu serüvende amacımız, içimizi dökmek, huzur bulmak en derinlerde belki de sonsuzluk denen denizde...

Çekiyoruz kürekleri heyamola. Her çekiş, umuda yolculuk hikayesinin ilmekleri büyüsünde. Emek, yetenek ve sabır istiyor doğrusu. Senden, benden, tüm insanlıktan ilmekler bir araya gelerek kocaman bir halı dokuyoruz adeta denizin üzerinde. Her bir ilmek bir duyguyu ifade ediyorsa, deniz şaşkınlık içerisinde elbette.
Denizle, denizin içinde yaşayan canlılarla, birbirimizle ve tüm evrenle paylaşıyoruz. Güven içerisinde coşkuyla anlatıyoruz. Deniz dalgaları yolculuğumuzun ahengine, uyumlu ritimleriyle zenginlik katıyor. Her bir koyda mola veriyoruz. Bir sen anlatıyorsun, bir ben anlatıyorum. Zaman denilen kavram, kumdan kale olmuş ve dalgalar çoktan silmiş onu sonsuzluk denizinden. Denizin sesini dinliyoruz. O ise bize çok eski çağlardan bu yana kendisiyle paylaşılanları anlatıyor adeta. ?Nicelerini gördüm, dinledim, sırdır içimde. Sizi de dinleyeceğim. Yeni bir sır olarak' dercesine.

Uğradığımız, mola verdiğimiz her koyda, aşkı en yalın halinden, -den haline varıncaya kadar irdeliyoruz. Her mola, bir duyguyu uyandırıyor içimizde. Aklımızdan o anda geçen duyguları konuşmaya, anlatmaya hatta tartışmaya başlıyoruz. Uzlaşma noktasında repertuarımıza bakıyor ve şarkılar söylemeye başlıyoruz. Bir bakmışsın Derdimizi Ummana döküyoruz. Bir bakmışsın ?Söyleyemem Derdimi Kimseye' diyoruz.

Sonuç mu? Önemli mi? Sorgusuzca güvendik ve içimizi döktük ya birbirimize, denize. Çektik ya kürekleri aynı umuda yolculuk için. Asıl olan da buydu zaten.

30 Ocak 2011 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (4)
  • 14 yıl önce

    Özellikle finali çok güzeldi, oturmuş... sevgimle👍👑

  • 14 yıl önce

    Evat çok haklısınız güven meselesi, önemli olanda bu.. Ve; 👍👍👍 kutlarım

  • 14 yıl önce

    Kesitlerle sunumlu bir hayatın tam orta yerinde perdeler ararız, gönlümüzdeki haylaz oyunları oynamak için. Hayat çağırır bizi kollarına, ağlarız gözyaşlarımızı dosta düşmana göstermeden, kifayetsiz şiirler dökülürken dilimizden ve biz bir sorgunun cevaplarını günlüklerimize yazarken. İçimizin deli boranlarıyla, ruhumuzun fışkın dallarıyla umarsız hasretlere kapatırız gönül kapımızı. Aşk oynar yaşamın soğuk duvarlarında, sevdanın kabulleniş resitalini izler, bu izlenişlerin içlenişiyle günleri şifa niyetine içeriz. Kutladım.

  • 14 yıl önce

    Her çekiş, umuda yolculuk hikayesinin ilmekleri büyüsünde. Emek, yetenek ve sabır istiyor doğrusu. Senden, benden, tüm insanlıktan ilmekler bir araya gelerek kocaman bir halı dokuyoruz adeta denizin üzerinde. Her bir ilmek bir duyguyu ifade ediyorsa, deniz şaşkınlık içerisinde elbette.

    UMUDUNUZ HER DAİM DİRİ VE CANLI OLSUN ZÜMRÜT HANIM ne demişler UMUT FAKİRİN EKMEĞİDİR

    Kutlarım sayfama uğrarsanız Pek çok yaşanılmış DENEME/ÖYKÜ bulacaksınız Ziyaretinizden ONUR ve GURUR DUYARIM