Şişenin İçindeki Not
Mevsimlik sevdalardan kopup gelmiştim sana, bir önceki durak sen ve bir önceki yine sen ve .... yine sen.
Aranıp da bulunamayandın sen, hep özlenen, hep yolları gözlenip beklenen. Kim demiş beyaz atlı prensesler yoktur gelmesi beklenen diye? Yalan, hem de kocaman bir yalan bunu diyenlerin söylediği. Ben seni bekliyordum işte, beyazlar içinde uyuduğum uykudan sevgisi ile uyandıracak seni.
Sen dediğim, bir masal kahramanı değil elbet, nefesimle nefes alan, kalp atışımla kalp çarpıtan, gözlerimle görebilen, dudaklarımla konuşup ellerimle dokunabilen, cana can katarken hüzne el sallayıp yolcu edebilen.
Sen dediğim, en kara bulutlar gökyüzündeyken dünyama doğan güneş gibisin ki gölgeleri olmayan. En kötü anlarımda neşeme neşe katabilen, neşelendiğimde mutluluğumu paylaşabilen.
Senli olmak, bütün sensizlere karşı bir vip statüsüdür benim için ve bir kapitülasyondur bana özel.
Hadi gel, gel ve bütün haklarımı ver bana, boğazından gecen her yudumda büyüt beni ve bana olan sevgini.
Gözlerinin içinde kaybet bazen derin okyanuslarında batan bir gemi gibi. Üşüdüğümde sar sıcak kalp atışlarının dudaklarından yansımasıyla ve sarıl bana, bir daha hiç bırakmamacıya seni seviyorum değişlerime karşılık seni seviyorum değişlerinle.
Karanlığa boğ gözlerimi, senden başka bir parıltıyı görememeciye.
Nefesimi kes, bir başkasına nefes olamamacıya.
Kalbimi durdur, senden bir başkasına çarpmamacıya.
Tarih kitaplarında yer almayan ama dede korkut hikâyelerinin tarih kokan dizelerindeki gökten düşen gök ışığın içindeki dünyalar güzeli kadın ol, 'Başında ateşli ve parlak bir beni vardı' cümlesindeki anlam veremediğim gizemli, görülmemiş, bilinmeyen kadın ol. Ellerimi açmış tanrıdan seni isterken.
Sen masallarımda büyüttüğüm, şiirlerimle beslediğim, öykülerimde can verdiğim bir denemem değilsin elbet. Sen yüreğimde sevdasını büyüttüğüm, gözlerimde gelmesini beklerken ellerimle aşkının ateşinde beslendiğim ve bir türlü gelmeyen inatçı sevdiğimsin.
Aşk, umut denizlerinde mutluluk yelkenlileri yüzdürürken aşk göründü diye haykırışlarımda çarpan kalbimin bir anda durmasıydı sende ve senli aşk, kocaman bir sevgi okyanusunda kaybolmaktı, ıssız bir kalbe düşerek ve bu notu yazıp, bir şişenin içine koyup atmaktı kaybolunan sevgi okyanusuna.