Son Gecem

Yokluğun o kadar acı veriyor ve öylesine ağır ki...,bazen çok yoruluyorum seni düşünmekten...Kendimi günlük işlerime kaptırıyorum,ne zaman boş kalsam aklıma sen geliyorsun,zaten çıkmıyorsun çıkaramıyorum...son gidişimdeki boynuma sarılıp o eşsiz tek öpüşün,seni orada tek başına öylece enkaz halinde bırakıp gidiyormuşum gibi hissettiren o son bir bakışın taa ciğerime işledi. içim yandı boynum büküldü,sanki ben benden gittim ayaklarım beni götürmeye çalışırken ruhum bir süre direndi..,bedenime ve ruhuma kızıyorum neden,neden sanki sende öyle sımsıkı sarılmadın, orada onunla son gece kalmadın diye...hep SON GECEM isimli parçayı dinleyipte benim son gecem olacağını nerden bilecektim.

Sevgi nedir deseler,Emek derim Özlem derim Onu düşünmek derim,kısacası Sen derim.sevgi bu olsa gerek onsuz yapamamak...ne kadar basit geliyo bazen insanlara dimi ''onsuz yapamamak'' işte maalesef o kadarda basit değil sadece dile kolay...onsuz yapamıyorum düşünemiyorum bırak düşünmeyi nefes almalarım bile eskisinden daha kötü oluyor içim daralıyor midem acıyor en önemlisi beynim çalakalanıyor sensiz yapamam düşünceleriyle.. emek dedim dile kolay ben emek verdim senin gibi, senin kadar olmasada yarısı kadar bile olsa emek vermek işte bu sevgiyi anlamlı kılıyor....önemli olanda bu.hiç emek vermeden seni seviyorum diyenlere inanmam.kapının deliğinden sevdiğinin gelişini beklemek,beklerkende sigaraları peşpeşe yakmak,sigaradan elinin yandığını bile çoğu zaman hissedememek nedir bilirmisin?işte ben o duyguyu birçok kez yaşadım yine olsa yine seve seve yaşarım..

Beni neden bıraktın, öylemi olması gerekiyordu?anidenmi?haber vermedenmi? sadece bir şans daha istedim istiyorum hala,, bu kadar kolaymı geldi sana beni devirip çiğnemek? sana her sarılışımda saçlarını koklarken biriciğim bitanem hayatımın anlamı deyip elini ayağını öpmek bana inan hiç zor gelmedi, biran olsun gocunmadım senin sevgini iliklerimde hissettim belki bunu sana tam olarak hissettiremedim ama....... bilemiyorum işte nedenini..

Keşke sevgiyi para ile satsalar o zaman herşeyimi satıp seni almak için feda ederdim fakat ne yazıkki bu mümkün değil..seni hep seviyorumki zaten se vi yo rum sevdim sen beni unutabilirsin ama ben seni Yaşıyorum herşeyinle, o minicik ellerini parmaklarını ayağını,o ceylan gözlerini,adeta melek tasvirisin gözümde,zaten melek kadar güzel insan da senin gibi oluyor,gönlümün sarayında ve onun içindeki pırlantadan tahtında hep oturttuğum, gecelerimin yoldaşı rüyalarımın prensesi gönlümün yegane sultanı eşsiz biri... Allah tan başka daha ne isteyebilirimki senden ve o tertemiz sevginden başka.bizi yaratana sonsuz şükürler olsun seninle beni tanıştırdığı için o mutlu günleri yaşattığı için.ben ,senin sevgin olmadan ölmek istemem,bu da bizleri yaratandan son dileğim,dilerim beni biraz anlarsın ve ikimizide mutlu edersin.Ben Seni Seviyorum....Minik Serçem.........

17 Kasım 2011 2-3 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar