Sonbaharın Bir Suçu Yok

Sonbaharın en sert gününde dünyanın en güzel gözlerini gördüm ben.Sonbaharın en sert gününde dünyanın en sıcak gülüşünü gördüm ben.O zamanlar bilemezdim o sıcaklığın beni bu kadar saracağını.Sonbaharın en ser gününün benim "ilk" baharım olacağını...
Bilemezdim seni bu kadar çok seveceğimi. Ve ardıma bakmadan terk edeceğimi! O gülüş beynime kazınmışken,gözümün önünden gözlerin gitmezken bir daha dönmeyeceğimi bilemezdim.Durmadan ağlayıp seni düşüneceğimi,bir saniye görebilmek için deli gibi çırpınacağımı ve ardından günlerce kahrolacağımı bilemezdim.Geceleri uyanıp hıçkırıklara boğulacağımı,kimse görmesin diye uğraşırken aslında kendimden saklanacağımı bilemezdim.Bu kadar pişman olacağımı ve yalanlarını aklımdan çıkarmamın imkansız olacağını bilemezdim...
Ve sende yalanlarınla bende açtığın enkazın derinliğini bilemezsiz! Kırılmış kalbimle yapayalnız kaldığımı,kimsenin beni anlamadığını bilemezsin.Günden güne tükendiğimi, kendimi tüketirken seni içimde çoğalttığımı bilemezsin.Ben eriyip biterken yüzündeki tebessümle biraz olsun mutlu olduğumu bilemezsin.Artık herşey bitti derken,yaralarım kapanmaz olmuşken gözlerindeki sıcaklığın beni hayata bağladığını bilemezsin...
Bilsen de birşey değişmez zaten,
SEN SAHTEKARIN TEKİSİN!!!

05 Aralık 2008 1-2 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 16 yıl önce

    aşklar da sevgilerde bence sahte olmamalı..ucunda ayrılık olsada sahte sevgilere yer olunmamalı...

    tebrikler

  • 16 yıl önce

    güzeldi..tebrikler