Tesekkurler Hayatıma Giren Tek Adam.
Şöyle bir düşündüm de sayende birçok şey öğrenmişim ben. Saymak gerekirse sayende ;
nefsime hakim olmayı öğrendm.
sabırlı olmayı öğrendim.
herşeye rağmen 'zaman ' demeyi öğrendim.
direnmeyi yılmamayı öğrendim.
boş boş etrafa bakıp dşünmeyi ögrendim ben.
gerektiği yerde sessiz fırtanalara esir kalmayı öğrendim.
susmayı susturmanın ne kadar acımsı bır duygu olduğunu öğrendim.
sahte hayatta kalıcı kımın olduğunu öğrendim.
yalan söylemeyi pembe pembe yalanları koca bır cukura çevirmeyi öğrendim.
adaletsizliği ve kahpeliği öğrendim.
aşkın tanımını öğrendim ve bu tanımın, bu kelimenin asla sende olmayacağını öğrendim.
sensizliğin geçici olacağını öğrendim ben.
vs.vs.
Teşekkürler Hayatı Tanıtan Adam , Teşekkürler.;)
Hiç Birşeye Değmeyecek Olan Hayatı Tanıttın Bana. Üzülmeyeceğim.
Eh, tecrübe de böyle bir şey galiba. Hayatta yenilen kazıkların tümü... Fakat bu kadar şey öğrendikten sonra en acı hatıralar bile kazanca dönüşebilir. İnsan hayatında kaç kez bu tuzağa düşer. En iyisi, acıların tekrarlamasına izin vermemek. Yoksa kendi kötü, eksik, yaralı yanlarımıza dokunmak hata değil. Kesinlikle hata değil...
Ve bu arada az kalsın unutuyordum, fena olmamış bu yazı, tebrik ederim.
sanırım böyle bir şey tecrube. evet bir çok acıyı tattım yaşadım yaşatamamış olsamda. üzlüdüm coğu şeye cok kazık yedim.tekrarlanması ımkansız herhalde.bu kadar cok guvenmışken bırıne bu kazıkları yemişken tekrardan guvenmek ikmansız. Tesekkurler ayrıca 👧
inan ona şiir yazmaya bile değmeyecek olduğunu zamanla anlarsın....
beş paralık insanlar için değmez ....sana güzel bir hayat diliyorum...dua ile kal.
zamanla anlıyorum sanki hiçbirşeye değmeyeceğini. =) tesekkur ederim :)