Tükendim
Her şeyim tükendi. Seni çok özlüyorum. Çok kırdım biliyorum çok fazla hayal kırıklığına uğrattım. Benden ne istediysen hep aksini yaptım. İstediğin gibi biriyken ben bile kendimi tanıyamaz bir hal aldım.
Haklısın beni silmekte sonuna kadar, haklısın beni sensiz bırakmakta ama ne olur anla; sensiz yapamıyorum, nefes almak bile zor geliyor sen olmadan yanımda. Günlerim geçmiyor, anlamsız her şey, divane gibi dolaşıyorum ortalıkta.
Gel artık, yetmedi mi ayrı kaldığımız, yetmedi mi her gece ağladığım. Dön artık, her gece seni düşünüyorum, uyuyamıyorum, mahvoldum, bittim artık. Senden son kez bir şey istiyorum, bir kere daha göreyim seni, son kez sarılayım, güzel gözlerine bakıp çok özlediğimi söyleyeyim. Ne olur çok görme bana, çok görmeki yaşamak için bir umudum olsun, kıyıda bir parçam kalsın.
Her gece dua ediyorum beni affetmen için. Her gece yazılar yazıyorum arkdandan.Affetsin diyorum, bir daha ayrılmayalım, eksik kalmasın bir yarım. Elin elime tekrar değsin, yine nefesinle nefes alayım.
Anla artık, direnemiyorum yokluğuna. Ayrılık canımı çok yakıyor. Göz yaşlarım bile isyanlarda. O günleri özlüyor, o günlerle yaşamaya çalışıyorum. Son baharda dökülen yapraklar gibi savruluyorum. Kolay mı sanıyorsun severken bu kadar uzak kalmak, kolay mı acıdan yorgun düşmemek. Unutmak kolay mı.
Her gün sokağından geçiyorum. Uzaktan bile göremiyor seni gözlerim. Yollarını aşkla gidiyorum, her adımda bitiyorum. Sensizliğin acısını çekiyorum. Laf anlatamıyorum deli gönlüme. Ve artık Allah tan tek bir şey istiyorum, seni son kez göreyim, affettiğini bileyim. Beni UNUTMA...