Ulaşılmayan Mektuplar
Sende ağlıyacaksın,gözünden yaş akmadan yanakların ıslanmadan hemde.Öğreniceksin benim gibi ağlamayı öğreniceksin...
Bilir misin nasıl içini yakar düşünülen bilir misin çıldırır yokluğunda mısralar.
Sen şimdi...
oturup bir köşeye yakıcaksın yine o tek sigaralarından.Artık kimseden ateş istemiyeceksin,çantanda hazır olucak,biliyorsun.
Her çektiğin nefeste ben yayılacağım ciğerlerine.Gözlerin beni görmek isteyecek,dalıp gidiceksin bilmediğin yerlere belki yaşananlara...üzülüceksin yokluğuma ve kahrolucaksın belkide,o yitik sigaranın esrarlı dumanında beni yaşatmaya devam ediceksin karşılıksız.
Ağlamak isteyeceksin,gözlerinden birkaç damla yaş akmıyacak.Unutma söylediğimi yanakların ıslanmıyacak! !
Birlikte geçirdiğimiz en güzel o en mutlu anlar seninde aklına gelicek ya da benim gibi aklından hiç çıkmayacak! !
Yüzüne masumca değişlerimi ve o utanarak öpmelerimi her daim hissediceksin teninde...
Ben olmadığım için dilindeki şarkı hep tekrarlanıcak durmadan.Tek bir nakarat uğruna belki bir kısa cümle için defalarca dinleyeceksin usanmadan.
Bitmeyecek o tek sigaralar.Güvercin yüreğin kanayana kadar anlamıyacaksın neler olduğunu,şaşıracak belkide ürpericeksin...
Gözündeki yaşlardan hiçbir şeyi göremiyeceksin.
Tıpkı bendeki bu aşkı göremediğin gibi.
Yanakların ıslanmadan ağlayabildiğin kadar ağla şimdi...
Ben yokum artık...kime istersen ona git.Diyemem gözlerimdeki yağmur sondu
Ama...git hadi! !
Yeni bir yaşamak öğreneceğim...