Umut Yıldızı ve Yıldızların Sohbeti.
-- Dört tane yıldız gökyüzünde bir ara ya gelirler, Ortalık zifiri karanlıktır ve bunlar da karanlığı yırtarcasına aydınlatmak için bütün ışıklarını salı vermişler karanlıkların içine vede sohbete başlamışlar.
-- Birinci Yıldız ben barış yıldızıyım demiş: Eklememiş biraz buruk ve titrek bir ses tonuyla, ama her nedense kimse benim karanlıkları aydınlatmam'a izin vermek istemiyor dedi ve ağır ağır kaymaya başladı vede sonrada karanlık bulutlar arasın da yok oldu.
--- İkinci Yıldızda ben de vefa yıldızıyım dedi! ve oda ekledi artık eskisi kadar bana saygı duyan vede ihtiyaç hisseden kalmadı dedi ve oda kaymaya başlayarak karanlıklar içerisinde kayboldu.
--- Üçüncü Yıldız da, Bende sevgiyim vede hoş görüyüm ancak artık dayanacak gücüm kalmadı çok ama çok hor görüldüm vede çok öt elendim vede örselendim artık kimse kimseyi sevmiyor vede kimse en yakınlarına bile hoş görü göstermiyor diyerek oda ağır ağır kaymaya başladı vede sonra oda karanlıklar içerisinde kayboldu..
-- Tam o sırada karanlıkları yırtan bir çocuğun sesi rüzgarında etkisiyle yıldızlara kadar ulaştı, Çocuk bütün umuduyla yıldızlara şöyle sesleniyordu. Neden parlatmıyorsunuz karanlıkları aydınlatmıyorsunuz siz aydınlatmaz sanız karanlıkları ben yolumu nasıl bulurum diye sitem dolu bir sesle yıldızlara sesleniyordu ve tam da o sırada dördüncü yıldız gökyüzünden ağlamalı seslenen, Çocuğa seslendi, Korkma sen '' Ben UMUT '' Yıldızıyım ben parladıkça diğer yıldızlarda parlayacaklardır sen beni kaybetme dedi ve çocukta Umutla yoluna devam eder ve karanlıklarda birer birere aydınlanır.
-- Dilerim bütün Çocukların ve hiç kimsenin umut yıldızları yok olmasın bütün karanlıkları aydınlatmaya devam etsinler, Umudunuzu kaybetmeyin.
19 Nisan 2018