Umutlara Devam!
Hayal mi sen hayal mi bıraktın bende ki?
Gecenin karanlığı üstüme düşmüşken ay bana inat ışığını penceemden sokarken hayal kurmanın gerçeklerle yüzleşmekten daha güzel olduğunun farkına vardım..
Senin yanında umutlarımı arkama saklasamda,sen yokken onlarla avunuyorum ben.İşte hep hayal kurmamın nedenide bu zaten.Aslında hiçbir umudum yok ama olsun istiyorum işte..Belki bazen küçük bir nilüferin toprakta yaşama ümidi kadar zor olsa da diliyorum Allah tan bekliyorum sessizce..Bu hayalde sen hep su oluyorsun belki de nilüfer gibi sudan kurtulmayı istiyorum ha ne dersin?Ya toprak,toprak benim ölümüm olur biliyorum ama ne farkeder ki sen varkende solmaya yüz tutmuşum ben zaten.
Beyninde bir tümör olduğunu öğrenirsinde,seni kemirdiğini bile bile ameliyata razı olmazsın ya aynı bu hesap seni senden bile çok sevdiğim gerçeğini yüzüne haykırmak inan bana ameliyat kadar zor,ya masadan kalkamazsam!Bak yine umutlandım inşallah bu riski bir gün göze alırım.
Ya sen beni sudan alıp toprağa atarsın ya da bana destek olur masadan kalkmamı sağlarsın...
Yine umutlarım var olmuyor,gitmiyorlar.Ama şunu bil ki hep umudum olarak kalmana razıyım senin..Gerekirse hep arkamda saklarım merak etme!
Gizli saklı da olsa,hepimizin bir gün toprak olacağını bile bile...
UMUTLARA DEVAM!!