Umutsuz Olmayın Ne Olur / Mars'tan Haber Var
Umutsuz olmayın....güneşte açacak,yıldızlarda kenetlenecek.....annenizin küçükken size söylediği hani o pembe düş sandığımız o güzel sözler var ya,gerçek olacak....
Her türlü barışa hep evet demedik mi?Sıramız geldikçe alkışlanmadık mı?Sevdamızı sindire sindire avuç açmadık mı her türlü belaya...bunda da mutluluk var diyeceğim çünkü bir gün her şey toprak olacak...Kim kime kalacak..Kim kimi anılarda yaşatacak....Binkerede sıksak gözyaşlarımızı yeri değilse içinde hayrı da görerek ertesi güne merhaba diyelim.Herkese tüm insanlara.
Bırakın artık bu savaşı.Bitsin artık acılar.Bütün insanlar kenetlense,Yunus gibi devr-i alem odun taşısak kılı kırk yaran,canına mihnet girsek içimizdeki dergaha.Söylensek devamlı,Ya Allah,Pir-İ Hacı Bektaş....Mevlana gibi dönsek şuura ereriz binbir hilkat....
Ya insanlar...Duyuyormusunuz beni....Şükretmek hali vaktine....Engellileri de görebilseniz,olurmusunuz acep Derya -Alim.....
Sur-a üflemiş bak binbir peygamber hak eylemiş melekler ...Su verilmiş ''Ab-ı Hayat''tan...Kim derk-i ben ölmem..yarına haber var demiş Şair....Mısralarında kenetlenmiş acıyı da lokma yapmış,bir kendine bir de evlatlarına yedirmiş..Susuz da bırakmamış kapısına gelen güçsüzü,fakiri...Allah yardımcısı olsun tüm insanların..
Hala orada konuşuveriyor nağmertler.....''Kim kime hikmet ki,sallayıvermiş elindekini ben bilirim sen bilmezsin tek usta benim...''Eliniz de ne varsa kin nefret terkedin onu.Sevin herkesi ,kardeşinizi,annenizi,babanızı,evlatlarınızı,hayvanları,bitkileri,nefes alan-almayan her şeyi...Bugün umutlu olmayan yarına umutla bakmazsa nerde kaldı senin inancın..Yarın umutlu olmasa bile bununda yarını var..Çağ öncesi insanların bile yarını vardı.Yarına teslim nasıl ilim ortaya çıktı..Yapalım bizde icatlar.Buluşturalım Dünya'yı Mars'la..Bakalım Nil Armıstrong bu konu hakkında ne diyecek....''Ben Ay'a çıktım,sen de Mars'a....Eeee peki,dünya ne olacak.Sahipsiz mi kalacak.''Peki Ay'a çıkıldı da Dünya sahipsiz mi kaldı?Bak yine yaptık yorumu...Ne olur siz yine icatlar yapın....Armıstrong Ay da kalsın...Biz Dünya 'da ...Gelecek nesiller Mars'ta.....Çok şaşırdınız değil mi?Neden Mars?Her türlü hastalığın çaresi orada...Kanser mutlaka Mars'ta çözülecek....Çünkü bulamadığımız iyonik takımlar orada...Hani nasıl Armıstrong iletişimsizlikten kaygılanırdı devamlı.Ay'a çıktı uydu oldu...Sonra günümüzde yapma uydular ortaya çıktı.Artık her türlü iletişim kolaylaştı.Kolaylaştıkça kanser arttı.Hastalar çoğaldı.Dünya nüfüs artışıyla küçüldü.
Bütün bu asosyallik,klinik,psikolojik komplexleri Mars iyonize eder...Merak etmeyin...Hadi mutluluğa merhaba...
Zekiye hocam; Güneşin doğuşunu beklemek umut, doğması mutluluktur.
Yılgınlık insana değil, şeytana yakışır. Siz yazılarınızla şeytanın birini değil, binlercesini alt etmişsizniz.
Yazılarınız bir harika. Umut dolu. Kutlarım.