Unut

Artık kimseye güven kalmadı ,kimseyle konuşulmuyor.Sohbetin ardında bir anlam çıkarılıyor neden bilmem ama her kez karşisindaki insanı suçluyor dalga geçtin alay ettin oyun oynadın.Dürüstlük suç galiba en iyisi silmek veya engellemek keşke bu kadar kolay olsa her şey ..Sanmıyorum silersin engellersin olmadı merhaba demeyi de kesersin unutacaksan eğer bir daha asla olduğun yere de gelmem.Çözüm bumu konuşamadık tan sonra değil mi .Çok şey istemiyorum hayattan sadece güven bu haftada ayda çabuk olacak bir şey değil bence acelem de yok zaten istediğin kadar sil engelle beni unut unutabildiğin kadar ya rüyaları ne yapacaksın merak ediyorum.Beni istediğin kadar engelle ben senin leyim unut hadi kolaysa bu sana bir meydan okuma hayata yaşadıklarıma yaşayamadıklarıma unut hadi hodri meydan....

23 Mayıs 2012 30-60sn 5 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 12 yıl önce

    😙😙😙Bence biten bir arkadaşlığın ardından yazılmış bir niyazdır.

    Çünkü güven olmayan hiç bir bağlılıkta ilerleme olmaz.!

    Bir an önce kendilerini hırpalamadan,yıpratılmadan,ayrı güzergahlara yol almaları gerekmektedirler.

    Araya engellemeler girmiş ve bu arkadaşlık bitmiştir.!

    Gidenin ardından konuşmamak gerektirdiğini düşünüyorum.

    Mezara kadar sır olarak kalmalıdır...Sevgiler 😙

  • 12 yıl önce

    Yorumunuz için teşekkürler.