Veda
Zamansız,karşılıksız bir aşktı bu! Seni ilk gördüğüm anda doğdu ve senin yokluğunla beslendi.Sensiz yaşadım,senin etrafında senden habersiz..Şimdi de öylece çekip gidiyorum.Sadece umutlarım var senden geriye hiç bitmesin istediğim kaybetmekten çok korktuğum umutlarım.Sanırım herşeye yeni başlıyorum.Alışmaya çalışıyorum senden uzak kalmaya görüyorum ki bir kat daha canım acıyor. nasıl yaşadım nasıl yaşıyorum bu hisleri anlayamadım hiç gelmeyeceksen,benimle olmayacaksan şu sızıyı da da alsan seninle kalsa , ben gidiyorum gittiğim heryere de onu götürmek istemiyorum.Ya da dur! nereye götürüyosun nasıl alıyorsun ki onu sen koymadın ki benim yüreğime...Korkuyorum!Hayatla,herşeyle dalga geçen,umursamayan,sorumsuz benden eser kalmadı..Bunlar nedemek biliyor musun,kendimden oluyorum artık aşkın küllensin diye beklerken öyle büyüyor ki içimde yok oluyorum sadece canımı acıtmıyor, içimi sızlatmıyor... Ama bu aşk bitsin de istemiyorum.
Ben geldim ,sen gittin,sen geri geldin bana git dedin,şimdi gidiyorum.Kalbim kırık,öfkeliyim nedensiz...Belki de en iyisi budur diye avutuyorum kendimi..Ne olabilirdi ki başka sen tüm bunları bir başkasına hissederken...
Hoşçakal şimdi,çok mutlu ol iliklerine kadar hisset aşkı,hak ettiğin gibi hak edenle yaşa...
aşk sıtem degılmıdır..Belkide sevgılıye serzeniştir ..Aslında aşk birazda acı çekmektir ve hani tat ve lezzet bulur en meşakkatlı olduğunda..Çok beğendim kardeşim..Ellerin ve yüreğin dert görmesın...sevgıler
içsel yaşantımız dışa vurumcu olmalı kişiselleştirmeden nedensiz bırakıp gidene duyulur öfke bırakılıp gidilenin hiçmi suçu yoktur vurguladığınız kelimeler dokunaklı tebrik ederim saygılar
çok güzel bir deneme, devamını dilerim diğer denemeni de okudum şiir yazmanıda temenni ederim sevgiler ve saygılar👍👍👍
Hemşerim,
Sever evlenirsen eş olurmuşsun hem de dırdırı bol...
Sever evlenemezsen işte bunun adı aşkmış...
Gönül yaran olduğu kesin ama daha yaşamda yeni filizlenmiş bir fidansın ömrün oldukça daha neler neler yaşayacaksınki bunlara hazır olmak zorundasın... Onun için takma kafana tokadan başka bir şey derim...
Tebrikler.