Ya Ölüsün Ya Dirisin

Boyun eymeyi istiyor köleliği seviyorsan sakın bu satırları okuma.Ama eğer kendi kaderini kendin yazmak istiyorsan bu satırları okumaya devam et.Gelinlğim kefenimdir diyen bir zihniyetin aklıyla oynayabilir satırlarım Baş kaldırmalı isyan etmeli gerekirse silip atmalı kadınlar bu satırlarda direnmeli yok olmadan yok saymalı.Kaderi kabullenip bir kenara çekilen cahilliklerinin,cesaretsizliklerinin kurbanı olanlar bir sığınak bir kümes arıyor.Bu kümesi kadına sunan erkek ise ona boyun eğdirerek bedel ödetiyor.
Sonuç bedelsiz hiçbirşey yoktur...
Hayat kurallarını hep ağır sunuyor insana ya varsın,ya yoksun,ya eziksin,ya güçlüsün,ya zenginsin,ya fakirsin,ya ölüsün,ya dirisin.Hayat adaletsizlikleriyle insanı yaşarken öldürmeyi haksızlıklarla cezalandırmayı biliyor.
Aslında hayat işini biliyor...
Kadınların hayata karşı sloganı kölelik yaratmak yerine yok et olmalı.Bu lanet dünyaya karşı verdiğin savaşı kazanmak için duyguları yok say ve mantığınla yol al.Şunu unutma ki çıkarcı olan tarafın ilk planı senin mantığını sömürmek,senin doğrularını yok ederek seni köleleştirmek.Buna izin verme sen eşya değilsin,seninde doğruların seninde hayata karşı bir felsefen var.

17 Kasım 2011 1-2 dakika 6 denemesi var.
Yorumlar