ya sen yada hiç kimse
Ne çok cümle kurdum sana dair.. Herşeyin tekrarı gibisin.. ben burdayım dmeye çalışıyourm yada öyle gösteriyorum alşıyorum artık zamanla sabah kalktığım da yine aklıma geliyosun hiç dünyaya bakmak istemiyorum tekrar o günlere dönmek istercesine sıkıyorum kendimi bağırmak istiyorum sesimi dünyaya duyururcasına çığlık çığlığa! ama yapamıyorum tek yapabildiğim susabilmek derecesine susmak! boğazıma takılıyor birşeyler... adın aklıma geliyor susuyorum bi kaç saniye bi yere dalıp gidiyorum.. biliryomusn artık eskisi gibi dışarıda çıkmyıorum. biliyomusn bana her defasında bi yere gidiyorum derken ''dikkatli ol'' diyende yok çok özlüyorum çok seni çok özlüyorum! ama biliyorum bir daha yan yana bile olamıcaz artık kavramaya başladım şu kavramı '' artık benim değilsin..'' beynimi kemiriyorum her defasında! anlatmak istemiyorum seni kendime aynaya her baktığımda o muhteşem gülüşün geliyor aklıma kendime baktığımda hani sen bana aittinya seni görüyorum kendimde ama dokunamıyorum.biliyormusn artık unuttuklarımı bile hatırlmaya çalışıyorum sanki anılarımda tekrar tekrar seni yaşıyorum. dewamlı yazıyorum yani hep seni anlatıyorum kendime.. sakın göz yaşlarını benim göz yaşlarımla yarıştırmaa daha çokmu üzmek istiyorsun beni?? kendini başkalarıyla oyalama başka bedenlerde beni arama ! çünkü hiçbiri ben değilim. dünümde bugünmde adın hiçbi zaman susmıcak! ya sen hç olmasaydın ya seni hiç tanımasaydım_ ben yoruldum artık biliyomusun hangi yüze baksam seni aramaktan yoruldum artık! kimseyi yerine koyamıyorum her gün daha çok acı çekiyorum! sana hiç bi zaman ulaşamıcam sakın unttum sanma ama hiçbişeyini unutmıcam ne bir kelimeni ne kokunu ne yüzünü ne gülşünü nede bana dokunuşunu hatırlıyormusn bana her zaman pozitif bak derdin! şimdi nereye bakayım ? neyin poztifliğine bakaym? neden şmdi kimse bana öyle demiyor neden kimse sein gibi olmuyor? neden herkes bu kadar soğuk neden? senle konuşmayı çok özledim ! o meşhur esprilerini bile çok özledim başka kimse tarafından ne dokunulmak ne de sewilmek istiyorum! Ya sen yada hiçkimse..