Yaban Gülüm
okyanusun içinden çıkarabildiğim deniz kabuklarını geceme diziyorum..Ebatları birbirinden farklı, şekilleri, renkleri ayrı olan sadece tek kokusu aynı olan deniz kabuklarını birer birer geceme diziyorum....sıra en muhteşem kabuğu geceye dizmeye gelmişti..en büyük , en muhteşem ve beni yıllarca mest eden bu kabuğun seslerini duymak için kulağımım zarının titreyişini sağlayan acı vaveylayla tanıştım...okyanusun derinliklerinden onu ayrıldığıma isyan ediyordu...şu an zamana isyan ettiğim gibi....o okyanusundan ayrılmaktan olduğu acıyı dile getirirken ben isyanımı sadece dışarıya yansıtmadan böyle uykusuz geceye ifade ediyorum....sensizliğin acısını bile anlatmaktan acizim....bir basit deniz kabuğundan bile acizim...dudaklarıma senin ismini anmaktan bile acizim...yine bütün yükü dilsiz yüreğime verdim....uzaklarda lal bir yürek senin için ağlıyor....sadece senin için isyan ediyor hayata,kadere....
Sende gökyüzünde bir yıldızsın...zamanı bitinceye kadar parlayan ve sonsuzluğa kaymaya mahkum olan yıldızsın....şu anda sonsuzlukta olduğun gibi...ay olamadın...zamana yenildin yine sonsuzlukta ilerledin...yine hayal oldun yine gecenin yargıcı oldum.... yine uykusuz geceyle seni yargılıyorum...acı veriyorsun yüreğime, acının adı sen olduğun için yüreğim seve seve, bile bile seni haykırıyor geceye.....birde bunun sevicinden yanaklarımdan aşağıya süzülen göz yaşlarım, ay ışığın altında müziğin ritimden rask ediyor .....
?öldür beni öyle git öldür yüreğim elimde paramparça öldür beni.öyle git......'nameleri odamda sigara dumanlarımla arkadaşlık ediyorlar..... yine hayal dünyamda seninle beraber dolaşıyorum .....
HAYDİ!
Gece, sırdaşını çağırıyor...onu bu kadar yalnız bıraktığıma haykırıyor, isyan ediyor bana... sitem yağdırıyor.....senin masalını duymadan başka diyarlara gitmiyor...yüreğim gibi ille de seni duymak istiyor... seni anlatmak ne kadar zor be yaban gülüm....
HAYDİ YÜREĞİM!
Fırlat fırlata bildiğin en uzak noktaya vaveylanı, gecenin zifiri karanlığını del ki.. anlayabilsin gece çektiğin acının ne büyük olduğunu.....fırlat vaveylanı geceye ......fırlat