Yağmur

Öyle garip ki hayat bir tanem...Öyle garip ki...Sensiz adım atamıyorum günlerdir.Adımlarım şehrin sokaklarında isminin baş harfini oluşturuyor,gözlerim sana dair rüzgarları arıyor....Belki onun memleketinden bir rüzgar eserde yüzüme,istemeden de olsa okşar nefesi yüzümü diye umutlanıyorum.Yurt penceresinden güneye bakıp gülemiyorum.Seni unutmakiçin saatlerce masa başı yapıyorum,kalkıyorum...Seni unuttum sanıyorum,hırslanıyorum,bana söylediğin onca yalana içerleniyorum,senden nefret ediyorum...sonra...uyumaya çalışıyorum...Sağım solum sen oluyorsun,başımı yastıklara gömüyorum.Kalemime tövbe ettim bebeğim senden sonra ,hiç yazmadığım sayfalarımı özlüyorum.Sonra içimden sesleniyorum sana.Çığlıklarım yükseliyor...Sonra uyuyorum,rüyalarım senle doluyor.İnan abartmıyorum 2 saatlik uykularla yaşıyorum...
Özlemin içimde öyle acı bir meyve ki...Bana "sevme beni" derken bıraktığın mevsim öyle bereketli ve uzun ki bir ömür bu acıyı çekeceğim sanıyorum.Ben sana ezbersiz şiirlerimle,yazılmamış cümlelerimle dup duru gelmişken...Lanet ediyorum...

Sessizlik yapıştı üstüme günlerdir.İnsanlardan kaçar oldum.Yalnızım sana insanlara gülüyorum içten içe.Sen içimde öyle bir var olmuşsun ki yalnız kalmak şöyle dursun sensiz anım geçmiyor..Her şeye inat,her düşünceme her inancıma inat sen öyel kuvvetliydin ki...
Hayat öyle acımasız ki.Seni bana hatırlatan her olaya başımı eğip gülüyorum.Kuvvet buluyorum içimde bir yerlerde senin maddiyatına karşı ve senden yine nefret ediyorum...
Sanki her şey yetmezmiş gibi otobüsümün yolu lunaparktan geçiyor...Her gün görüyorum orayı,her geçtiğimde gözlerim doluyor...Seni daha çok özlüyor,seviyor ve nefret ediyorum.Okula geliyorum...O çok sevdiğin çay bahçesinin ismiyle aynı ismi olan okuluma...Herşey yetmezmiş gibi...
Sonra düşünüyorum nerde hata yaptım...Biliyorum en başından beri ben hatalıydım Sana yanlışlıkla salak gibi aşık olmuştum.Ama hayatımda o süre gibi mutlu olduğum bir süre hatırlamıyorum.Sen noktası çok erken konulması gereken katran karası bi cümleydin,ben seni romanım yaptım...

Bugün Ankaraya yağmur yağdı...Sanırım senli ikinci yağmurumdu.Balıkesir geldi aklıma,gece yağmurlu gökyüzüne yeminim geldi.Yıldızları saklayan bulutlara haykırışım geldi."onu seviyorum" diye haykırışım geldi aklıma...

Bu yazımı asla okumayacaksın.Okusanda gülüp geçeceksin belki Yada acıyacaksın bana...
Boşa sevdi bu yürek,boşa...
Silüetin bile yokken aklımda her sessiz akşamda seni anıyorum eksiksiz,ve bir yanım hep sen...
Lanet olsun sana...

29 Eylül 2008 2-3 dakika 5 denemesi var.
Yorumlar