yağmur
Uzun zaman oldu görüşmeyeli biliyorsun değil mi? İkimiz de aynı yerde olduğumuz halde karşılaşamıyoruz bile.En son buluşmamızda bi soru sormuştum benim ile çalışır mısın diye? cevap bekledim ama gelmedi. Arkadaştık bazen senin dertlerini ben ,bazen benim dertlerimi SEN dinlerdin.
Ancak benim için önemli bir olay vardı o da senin ile ne zaman buluşsak mutlaka yağmur yağardı.
çok düşünürdüm acaba bereket mi veya tesadüf mü diye .uzun zaman oldu demiştim ya yağmur yağmuyor ondan mıdır bilmiyorum .bildiğim tek şey var Sen Bana yağmurun hediyesiydin. bak geldi sonbahar işte.Yakında yağmurlar başlar. Bu gözler beklemekte hem seni hemdi yağmuru .o zaman belli eder belki tesadüf mü yoksa gerçekten bereket mi? insanlar özlem duyar geçmişe dair .Yaşadıkça öğrenir hayatı kimi zaman da iç geçiririz yaşadıklarımıza dair. Ben seni unutamam çünkü sen özeldin ,paylaşırdık üzüntü ve kederleri bir de üzerine yağmur fasıl çekerdi birlikteyken .Zaman gösterecek beklemek lazım ya yağmurla geleceksin ya da tesadüfü yaşamıştık beraber . Yaşamak güzel ama yaşatabilmek daha da güzel ve anlamlı eğer ki paylaştığın ve gerçekten de çıkarsız insanı bulduysan . Sevmek kolaydır çoğu zaman ama bir ömür paylaşabilmek bu devirde gerçekten çok zor.
Nasıl yağmur için bulut gerekliyse sevmek için önce paylaşabilmek (kötü günde) yanında olabilmek gerekli . Benim için bulut Sen; gelecek için yağmur biz olalım eğer kabul edersen