Yalnızlar Klubü

Kaderle bir kez daha karşılaştık samimi bir şekilde yollarımı kapadı yine.Ben yeniden başlamak istedikçe o bitirmek istedi ben doğruya koştukça itekledi beni arkadan.Alışkanlık oldu bu da haliyle kötü bir hastalık her şeyin arkasında onu aramaya başladım iyi kötü her şeyin neden mi ? Çünkü kolaydı hatta en kolayıydı kader işte deyip geçebiliyordun bu kadardı fazlasına gerek yoktu.


Yine kader deyip geçmek istedim tamam kader dedim ama bu sefer geçemedim çünkü artık ben de sıkıldım onun arkasına saklanmaktan bu sefer sorgulamak istedim neden böyle diye.Bazen o kadar anlamsız şeyler yaşıyorsunuz ki ?'yok artık daha neler tadında ?' saçmalığın daniskası kavramı bile karşısında pılını pırtını toplayıp gidiyor.İşte bu yüzden düşündüm sorguladım bilirim düşünmek pek iyi bir şey değil sorgulamakta aynı şekilde kesinlikle bilmek istemediğiniz kaçtığınız korktuğunuz şeylerle karşılaşırsınız ve bir şeye anlam verememişsek bu onun ne kadar kötü olduğunun göstergesi emin olun, tam terside olabilir çok güzei şeylere de anlam veremeyebiliriz ama en azından benim başıma şimdiye kadar çoğunu geçtim iyi bir şey gelmediği için ben bu ihtimali silip attım zaten.


Bu sizi çok fazla üzen şeyler saymakla bitmez o kadar çok vardır ve olacaktır ki buna engel olamadık olamayacağız. Neden mi? Çünkü bu evrende düzen ters işlerde ondan ; yalnız kalmak istediğiniz sürece etrafınızdan insanlar eksik olmaz arayanınız sorananız bitmez aksine yalnız kaldığınız anlarda ihtiyacınız olan tek şey konuşacak dertleşecek bir insan olduğunda bir kişi bile göremezsiniz yanınızda.Mutluyken paylaşan çok dertliyken yükünüzü çeken olmaz.Doğru şeyler düşünüp iyi şeyler yapıyorsanız başınıza mutlaka bir şey gelir felaket kapısını zorluyorsunuz haberiniz yok.Ne kadar saf temiz duygular beslerseniz bir o kadar sevindirirsiniz karanlıklar prensini.Yok benim içimde art niyetten başka bir şey yok bencillik ve egoyla doluyum diyorsunuz şimdiden mutluluğun kucağına bırakmışsınız zaten kendinizi.


Yok ben böyle olmaktansa çekerim acımı kader der geçerim diyorsanız HOŞGELDİNİZ YALNIZLAR KULUBÜNE bu şekilde sadece yalnız kalarak mutlu olabilirsiniz (mutlu olmayı deneyebilirsiniz) Burada birbirimizi nasıl avuturuz onu tartışıyoruz en güzel bahanelerde burada ayrıca ! Güvendiğimiz dağ olan kaderede karlar yağınca başka sağlam bir bahane aramaya başladık.Şanş diyelim dedik de olmadı çok basit kaçtı o şimdi ben diyorum ki biz seçilmişleriz.Yemin etmişiz doğarken ?'Gecelerimizden kara,başımızdan keder,dilimizden acı eksik olmasın'' diye sağolsun evrende bu pozitif mesajımızı alıp bizi hiç kırmamış.


Bazıları alışmış olsada dayanamayanlarda yok değil hep kurtulmaya çalışanlar sarılacak tutunacak birilerini arayanlarda oldu ama sonuç daha beterdir her zaman toparlayamazlar kendilerini dağıtırlar savururlar kendilerini bir parçaları hep başkalarında kalır yarım kalırlar hep bir şeyler eksiktir daima.Kendilerine kavuşamamışlardır çünkü kendilerini tanıyamazlar çünkü korkudan duvarlar var yürekle akıl arasında kendilerinden bile çekinir olurlar.Bu kısır bir döngü sürekli devam edecek birileri mutluyken yas tutmak bizlere kalacak ağlamak desen zor gelir gülmek desen unutulmuş ortada kalmış bir hayat neyse deyip parantezler açacağız yüreğimize üç noktalar,devrik cümleler eksik olmayacak hayatımızda.Soğuk eller,kırık dökük yürekler siyah beyaz bir yaşam ama bir umut hep olacak.



Bir melek düşleyeceğiz her gece bu renksiz dünyaya ışık getirecek bir melek...

25 Mayıs 2012 3-4 dakika 8 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar