Yalnızsınız

Yalnızsınız. Ne kadar çok okumuşsanız bir o kadar yalnızsınız. Okuduğunuz kitaplar kadar öğrendikleriniz ve uyguladıklarınız kadar..
Yalnızsınız. Ne kadar menfaatlere az hitap edebiliyorsanız yine yalnızsınız bu defa hitap edemediğiniz kadar çoğalır yalnızlığınız.
Ne kadar dürüstseniz. Ne kadar nazikseniz o kadar devam edecektir yalnızlığınız. Ne kadar başarılıysanız, ne kadar onurluysanız, ne kadar yalınsanız. Bir o kadar yalnızsınız. Saatler eşlik eder yalnızlığınıza tik tak sesleri çoğalır çoğalır...
Yalnızsınız. Kalabalıklar içinde yalnız olmak demek paylaşmak istediklerinizi ise paylaşamamak demektir. Paylaşmak istemedikleriniz etrafınızda girdap gibi dolandıkça sizde bir o kadar dolanırsınız hayatın içinde. İzin verirseniz. Verirsiniz. Bir süreliğine...
Yalnızsınız. Etrafınız ne kadar kalabalıksa o kadar daha fazla yalnızsınız demektir. Etinizden sütünüzden faydalanmak ister bu kalabalık. Sezersiniz. Hissedersiniz fakat güven duygusunu kaybetmenin yaşamın çöküşü olduğunu bilmenizden dolayı yok canım diye itelersiniz beyninize üşüşen tilkicikleri. Günün birinde ise tilkicikler hep bir ağızdan ben sana demedim mi demeye başladıklarında gerçeklerle yüz yüze gelirsiniz ve anlarsınız ki bunca kalabalık içinde de yine yalnızsınız.
Yalnızsınız. Ne kadar yüreğinizden gelmeyen alkışları yapamazsanız. Ne kadar hümanistseniz daha fazla yalnızsınız. Kimse sizi tutmaz. Deha da olsanız daha olamazsınız.
Ne kadar dik durursanız o kadar yalnızsınız.
Tilkiciklerin her haklı çıkışında yalnızlığınıza biraz daha yalnızlık katışır. Öylede yalnızsınız, böylede... En iyisi tilkiciklerle bir daha muhatap olmamalı dersiniz. Kimbilir belki de yalın bir yalnızlık en iyisidir.

22 Aralık 2010 1-2 dakika 11 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar