Yaralı Kalp
Yaralı bir kalp teslim almışsan,ne kadar uğraşırsan uğraş,ne kadar değer verirsen ver elbet bir gün patlak verir bir yerlerde. Hele bir de sancılı ve birazcık sorunla gelmişse sana o kalp;umutsuz yarınlar bekler seni. Ne istediğin gibi bir aşk yaşatır sana,ne de yaşadıklarından haz aldırır. Ne kadar güzel şeyler sunsa da sana,mutluluğun kısa ve ne yazık ki geçicidir. İlla geçmişten bir şeyler mal edilir sana. Ne kadar iyi olursan ol,birazcık da duygusalsa; hep ?'Keşke o da böyle olsaydı.'' der içinden;ağlar. İstemeden de olsa bir şeylere sinirlenirsin ?'O hiç böyle yapmazdı.'' der yine ağlar. Sen ise bütün bu olanlara anlam veremez mutlu olmanın hayallerini kurarsın sabırla.Aslında sen;ya bir inadın eseri ya da onun zor anında sığınacağı tek limanı olmuşsundur.
Mutluluk adına verdiğin bütün emek,sadece mutlu etmekle kalmaz,geçmişin izlerini de hatırlatır ona. Gözlerine her baktığında onu görür karşısında,ellerini her tuttuğunda onun ellerini tutar. Hep anlaşılmayı beklersin ama o bildiğinden de şaşmaz. Tükenen sabrı,bir şeylerin vermiş olduğu acı,eski sevgilisinden kalma yalanlar hala yüreğindedir. ?'Ben sinirlendiğimde en yakınımdakinin canını yakarım.'' Der ve içinizi kanata kanata bunu yapmaktan çekinmez. Yaşanan onca güzel şeyler yerini üzüntü,keder ve arabesk şarkılara bırakır. Anlamsız kavgalar baş gösterir,soğuk rüzgarlar esmeye başlar aranızda. Ve bütün iyi niyetlerinize rağmen aşk ihalesi size kalır. ?'Sorunlu bir adam'' . Hani hep derdin ya ?'değerlendir bizi'' diye. Bak işte özetledim gülüm. Belki biraz uzun oldu ama yaşanan onca zamanda pek kısa sayılmazdı hani. Seninle beklediğim mutluluğun bir türlü gelmeği zaman. ?'Gülüm'' sözünü çok severdin ve ?'Neden bana gülüm demiyorsun'' derdin ya. Sana ?'gülüm'' dedim. Daha tomurcuktun dalında,çatlamaya hazır. Ama mis kokun yerine solmuş yaprakların kaldı elimde. Hoşça kal HERŞEYİM,Bırakmadın,Terk edip gittin,Olamadım BİRŞEYİN...