Yaşama Dair
Birşeyler için geç kalmamak gerekir hayatta. Onu seviyorsan, gidip söylemelisin. Canın birşey istiyorsa yapmalısın. Mutlu olduğunun farkına varmalısın bazen. Bazen bir çiçeği koklamasın onu kırmadan. Dostlarınla bir çay içmelisin, eski günleri yad edip, sevdiğiniz şarkıyı söylemelisin. Zevk almalısın yaşadığın her andan. Aldığın her nefesin tadına varmalısın. Doyumsuz olmalısın sevgiye. Yaz akşamları uzanıp yıldızları saymalısın. Özlemelisin yapamadığın şeyleri. Bir yerden başlamalısın. Sol yanında her zaman umut barındırmalısın. Güvenmelisin. Her şeye inat yaşamalısın. Uyumadan önce düşünmelisin. Konuşamıyorsan, yazmalısın. Bir hayvan beslemelisin, her sabah onun tüylerini okşamalısın. Güne rahat başla, hiç birşeyi takmamalısın. Hayat akıp giderken, ona kapıl. Yönünü sen belirleyeceksin. Kışın sobada kestane yapmayı özleyeceksin. Herkes giderken, sen bekleyeceksin. Kimseyi üzmeyeceksin. İnsanları ayrım yapmadan seveceksin. Geç kalmayacaksın hiç bir şey için. Can Dündar'ın dediği gibi, 'çimenlere uzan, çimenler senin üzerine uzanmadan'. Sadece yaşa hayatı. Hiç bir şeyi sorgulamadan..
yapılması gereken herşeyi yazmışsın:)bana okumak düştü.. Sözün bittiği yer tebrik ederim:)