Yavrularıma Eşime Sevdiklerime

Sevgili çocuklarım sizlerden we eşimden binlerce kez özür diliyorum ...

sizi göremedim,,hep gözardı ettim ihmal ettim sevgili eşim sanada ihanet ettim bütün özürleri biraraya toplasam yinede size olan sadakatsizliğimi affetiremem...

umarım ruhunuzda beni bağışlarsınız ben şimdi şuan çok mutluyum beni mutsuz eden bir yalancı düzenbaz sevgi hırsızı, çok ama çok acımasızca infaz edebilen, sevgiyi göremeyen bir zalimin esiri olmuştum..çok geç anladımki, ben onda bir rüzgarmışım esip geçmişim,,fakat o da bende bir rüyaymış uyanmışım ve bitmiş.....

Şimdi kaç bedenin ruhuna girip çıksada bu onun zaafı....ve kalleşliği.... dediğim gibi asla eskisi gibi olamaz olmasına mahal vermeyeceğim. kendisine o eksikliği reva görsün yarım insan olarak eşine, çocuklarının yüzüne baksın BAKABİLECEK KAPASİTE WAR ÇÜNKÜ.. gizli yara sevdaların merhemi olmazmış ama onun ihanetini düşündükçe hergün nefret ve mide bulantısı ile uyanıyorum...

Şimdi uyandım uykumdan..Yepyeni bir hayata başlamak üzereyim..gerek kılık kıyafetimle gerek dış görünüşümle ve davranışlarımla,,herşeyden önce bambaşka biri olarak.... Her sabah içime huzur veren bir güneş gibi parlıyorsunuz o parıldayan gözleriniz, güzelliğiniz we ışıltınızla bana her an cesaret kararlılık ve unutma hissi veriyorsunuz.. ben bunu geç farkettim.

canım eşim, biriciğim seni sırtımda hacca götürebilecek kadar seviyorum tıpkı eskisi gibi ..insanları tanıdıkça senin değerini çok iyi anladım şunuda öğrendimki sen çok iyi niyetli bir insansın bugüne kadar hep onu kayırdım belki sevdim diye, gözüm kördü belki,,, ama sonunda anladımki sevgiyi emeği asıl sen ve senin gibi kadınlar hakediyormuş...sadece bir hafta daha kendime süre veriyorum bu süre sonunda tekrar yepyeni bir eş baba aşık bulacaksınız başkalarının kimi kimleri sevdiği benim yüce sevgimin yerine kimi koyacağını bilemem ama ben bu saatten sonra kendimi ümitsiz birisi için heba edemem..Kirli ayaklarıyla aklıma bedenime girmesine izin vermiyeceğim.....mutluluk çok yakın inanın... elveda eski hayat:)

01 Aralık 2011 1-2 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    Açık yüreklilikle belitrmek herkesin harcı değil...Eşi artık kimse affetsin onu...Bak işte ..büyük bir yüreklilikle itiraf etmiş...En büyük erdemlik budur bence.....Affetsin artık... Yazı çok güzel ve mükemmel...Tebrik ederim....