Yollar
Aramızda yollar var... Yürüdükçe bitmeyen, seni bana vermeyen yollar var bizi ayıran... Sana öyle hasretim ki bilemezsin. Bir gelsen umutsuzluğumun tam ortasında, bir yudum yaşatsan son nefesini vermeye hazır yüreğimi yeniden, unuturum kederimi. Ve sarılırım düşlerime eskisi gibi. Hiç bırakmam bir dönsen... Sımsıkı tutunurum cennetim ellerine. Ne kırgınlığım kalır, ne küskünlüğüm. Aynı aşkla taşırım yüreğimde. Ama yoksun sen! Sensiz bir hayatı eskitirim sadece. Aramızda kahrolası yollar var. Ne kadar beklesemde yoksun hala. Uzar gider bu hasret solan ömrümde. Kaç defa tükenir umutlarım ve kaç defa kaybederim karanlığımın içinde ellerini. Günden güne azalan ihtimaller tükenecek diye korkuyla titrerken yüreğim, her çareyi uğurlar yalnızlığım sessizce. Bitmek bilmeyen bir kabus gibi yaşanır yokluğunda geceler. Bir yangınım sönerken yenisi başlar yakmaya. Ne zaman seni bulmak için düşsem yollara, yollar sana uzak, yollar seni bilmiyor... Bir anlasam senin yolun hangisi, nasıl ulaşırım sana birbilsem. Hangi dağların ardındasın, hangi günah topraklarda kaldı ayak izlerin... Ah bir bulabilsem seni... Koşsam gelsem kollarına tüm hasretimle. Kokunu çeksem içime geceler boyu. Ellerin ellerimde uyusak hiç uyanmadan öylece... Baharı özletmeyen sıcaklığın yaksa beni yeniden. Ama aramızda yollar var, hemde sana hiç varmayan yollar var ikimizi ayıran... Öyle yorgunum ki bilemezsin...