Yüreklere dokunan mısralarınla sana dokunmak

Hissetmek.. İlmek ilmek işlemek hayatı mısralara... Hayatla işlenmek ilmek ilmek.. Mısralara dökebilmek yürekte kalanları... Anlatabilmek; yaşanan, yüreklere kazına onca anı.. Hissetmek ve hissetirebilmek... Kolay iş değil bütün bunları birleştirebilmek... Mısralarda ebedileştirmek her anı ve mısralarla ebedileşmek... İşte böyle bir şair, işte böyle bir yazar olmak; kolay iş değil Akif'im..!!

Şimdi sana yazmak... Seni anmak Akif'im... Bu kolay iş mi sanıyorsun? Seni anlatmak... Seni hissetmek ve hissetirebilmek.... Yüreklere dokunan mısralarınla sana dokunmak... Senin ardından şiir yazmak, şiir okumak... Bu kolay iş mi sanıyorsun Akif'im..??

Zaman.. Ah bu insafsız zaman... Alıp götürdü bizde ne varsa... Hisler gitti... Anılar gitti... Pusu kurdu yüreklere; duygular gitti..!! Mücadeleler, bayrağı ala boyayan şehitler unutuldu Akif'im... Gökten ecdad inerek öpse o pak alnı değer yüzler silindi, gözler kör oldu Akif'im... Yürekler..!! Ah yürekleri çalan, ah değişen zaman..!! Zaman değişti Akif'im..!!

Şimdi seni hissetmek... Şimdi seni hissetirebilmek Akif'im... Anlatabilmek seni sağır olmuş kulaklara... Kararmış yüreklere seni hatırlatabilmek... Bir bulut olup, gitmek Çanakkale'ye... Savrulan enkaz-ı beşeri anlatmak senin mısralarında... Yüreklere dokunan mısralarınla sana dokunmak Akif'im... Seni anmak.. Seni anlamak... Bu kolay iş mi sanıyorsun..??

Gözler.. Hissettirebilmek için seni, olmazsa olmaz gözler.. Sen ki gözlerini görmedeni sözlerini hissettirebilen şair..!! Sen ki o kadar derin, sen ki o kadar iç titreten, sen ki hiç duymadığım sesini; mısralarınla kulaklarımda çınlatan üstad..!! Sen ki Akif'im.. Sen ki eşi bir daha dünyaya gelmeyecek Akif'im... "Korkma!" deyişin... "Korkma!" deyişin ve o büyük cesaret verişin... Milli mücadelede; camilerde yükselen, o cesaret veren sesin... Sen ki Akif'im; eşi bir daha dünyaya gelmeyecek büyük şairim..!!

Şimdi seni anmak Akif'im... Dolu dolu anlatmak seni... Sağır olmuş kulaklarda mısralarını çınlatmak... Şimdi "Korkma!" diye haykırmak senin mısralarınla ta derinlere yüreklerde.... Çanakkale'ye itmek mısralarınla... Balkanlara yürümek... Yurdun her bir köşesini hissetmek seninle... Ardından yine, yine ve yine "Korkma!" diye yeri göğü inletmek... Şimdi seni anmak Akif'im... Dolu dolu anlatmak seni... Yüreklere dokunan mısralarınla sana dokunmak... İşte şimdi kör gözleri açmak, sağır kulaklarda senin mısralarını çınlatmak vakti..!! Şimdi seni hissetmek ve hissettirebilmek vakti Akif'im..!! Yüreklere dokunan mısralarınla; sana sokunmak vakti Akif'im..!!

08 Temmuz 2009 2-3 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar