Al Sana Sabah Kahvesi

İşim gereği bir gün kuşadasına gittim. boş bir inşaatta çalışacaktık. bu arada o zaman ki yaptığım bir iş elektrikti. komple her yere tesisatı çektik. akşam saat 18:00 işi bitirdik. genel partonumuz kontrol için gelmiştir. fakat bakışlarındanda anladımki bu işte bi terslik vardı. meğersem bütün tesisatı tersten döşemişiz. yani düşünün odanın ışığını açacaksınız bayonun yanacak:D mecburen o kadar fırçanın üzerine bide söküp tekrar çalışmaya başladık. her neyse bu sefer doğru yaptık ama sabahı bulmuştu.06 da iş bitti. ve denize girdik 3 arkadaşla beraber. daha sonra yola çıktık. dükkanımız urladaydı. yaklaşık 3 saatlik bi yolculuk yaapcaktık. şöför arkadaş yol kenarında sağda bir tabela gördü. odun ateşinde kahve yazıyordu. duralım içelim birer kahve diye teklifte bulundu. dğer 2 arkadaş tamam dedi. ama ben içmem gidelim geç kaldık dedim. fakat 3-1 olduğu için oylamayla kahve içmeye gittik. oturduk köhne ve pis biryerdi. arkadaş sende iç dedi sabah kahvesi niyetine güzel olur dedi. fakat ben kabul etmedim. onlar kahvelerini bi yandan içiyor bir yandanda sohbetliyorduk. kahveleri bitirdikten sonra yola koyulduk ve 30dk sonra bizim elemanlara aynı anda bişiler olmaya başladı. arabayı hemen sağa çekip tuvalet diye koşturmaya başladılar. bende şaşırmıştım. daha sonra üçünüzdemi sıkıştınız diye güldüm. yola yine devam ettik aradan 5 dk sonra yine bunlar sıkıştı. ve tuvalet diye bağırdılar. işin enterasan yanı hepte tuvalet olan yere denk gelmeleri. bunlar daha sonra kahveden olduğuna kanaat getirmişlerdi. muhtemelen o pis yerdeki 15 yaşındaki garson kahvelerin içine müsil ilacı koymuştu. ben bunlara gülmekten yerlere yattım. eridiler bittiler adamlar. 3 saatlik yol 6 saatta bitermi yaa vallahi bitti. o günü tuvalette geçirmişler. ertesi gün doktora gittiklerinde ise müsil ilacı yuttuklarını duyunca ben gülmekten savruldum. sonra onlara dedimki al sana kahve her yerde içerseniz bunun sonu budur diyyeeeee.

26 Temmuz 2008 1-2 dakika 5 öyküsü var.
Yorumlar