Anlat Sana Ne Yaptı

Haydi; başla yüreğim döktürdüğün gözyaşlarının nedenini yazdırmaya parmaklarıma!
Yıllardır kimseye açamadığın sırlarla dolusun.
Biliyorum kolay değil senin için, kolay değil zifiri karanlıkta minicik bir ışık bulmaya çalışmak. Her defasında, tamam bu dediğinin, o olmadığını anlamak kolay değil...
Aslında çoktan pes etmiş, yenildiğini anlamış olman gerekirdi. Oysa sen halâ bir yerlerde olduğuna ve onu mutlaka bulacağına inanıyorsun.
Boşver beynimin söylediklerini, inanmaya devam et ama yorma fazla kendini,
yüklenme ayaklarıma çok fazla, zira yoruldu onlarda yanlış adreslere çıkan yollarda...
Burası İstanbul altın şehir. Nedeni mi?
Sarı ışıkların yüzlere,caddelere,sokaklara, şu herkesin var saydığı aşklara yansıması.
Altın şehir filan değil!
Sadece; her gözü kandırabilecek güzellikte ve maviyi çok şehvetli taşımakta bedeninde.
Hani geri dönüş yolundayken, yanlışların döktürdüğü gözyaşları var ya, onları bile zamanla yok ediyor, namuslu gibi davranıyor yaptığı orospulukları görmezden gelmen, ona aşık olup ne yaparsa yapsın ne kadar acıtırsa acıtsın canını ''Bitti, gidiyorum'' diyememen için, her türlü zevki yaşatıyor sana. Her mevsimde farklı bir gecelik giyiyor girerken koynuna, her caddede farklı bi öpücük konduruyor ki dudaklarına vazgeçilmez olmak adına; kandırıyor, kısaca başarıyor....
Öyle bir ilizyonki yaptığı, asla arkasındaki sahtekarlığı göremiyorsun.
Burası İstanbul. Bu hayatında gördüğün en güzel kadın/adam...
Bunların seni yanıltmasına izin verme, bu ışıklar sadece makyaj!
Karanlık çöktüğünde gözlerine ''Gidiyorum'' diye dayadığında bıçağı benliğine, başkası var deyip yıktığında tüm hayallerini, dudağından sevdanı hiçe sayan sözleri duyduğunda; kapatıp kapılarını, kanın gitmesini engelleyeceksin vücuduna.
Lanetler yağdırıracaksın, beddua etmeyecek dilin, o kadar tükenmiş olacak ki inancın, doğrular bile yalan gelecek kulaklarına.
Başka kadın/adam ların anlattıklarına inanmayacaksın...
Korkacaksın ama kaçmayacaksın inadına.
Sen; sevmek, bir ömür adamak isteyeceksin.
Onlar; seni kullanmak.
Bir kere beraber oldun ya İstanbul'la bir kere yattın ya altına bu şehrin, zevkleri için varolacaksın eskiden sevgini istemeyenlerin kollarında....
Dedim ya; İstanbul çok kötü aslında, sana yaptıklarını yaşattıklarını anlattığında bir başkasına...
Mükemmel görünüp inandıracaklar seni yine.
Sen; herşeyini vereceksin gözlerinle bir kere görmek için sevildiğini...
Onlarsa; senin tadına baktıktan sonra yine dönecekler İstanbul'un o vazgeçilmez hatunun bedeninde yeni tatlar aramaya.

05 Nisan 2010 2-3 dakika 3 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 14 yıl önce

    çok beğenıyle okudum...duru ve akıcı...tebrıklerımı bırakıyorum sayfanıza

  • 14 yıl önce

    Güzel anlatimdi, kaleminize saglik. Tebriklerimle.