Aşk
Bir deli sevdaydı bizimki ilk görüşte nasılda aşık olmuştuk birbirimize. Günler geçti yine karşılaştık konuştuk delice birbirimize sarıldık birbirimize söz vermiştik. Sık sık görüştük ve birbirimizi göremeden yapamıyorduk. Her gün mutlaka görüşüyorduk ve delice aşıktık birbirimize. Bir gün hiç ayrılmamaya söz vermiştik. İkimizde birbirimizi çılgınca aşkı yaşıyorduk. Ama bir gün aşkımın yurt dışına gitmesi gerekiyordu. Bana gelip gitmesi gerektiğini söyledi. Dünyam başıma yıkılmıştı ve içimden geçtiği gibi oldu. Biliyordum aşkım gidince hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı. Gitme günü geldi ve çattı. O akşam hiç uyumadık sabaha kadar hem içtik hem ağladık ta ki sabahın ilk ışıklarına kadar. Sonra söz verdik ölümden başka hiçbir şey ayıramaz bizi diye. Aşkımı yolcu edip gönderdim. Aşkım beni günde dört kez arardı. Ama o zalim gurbet ayırdı bizi... Aradan yedi ay geçtiğinde aşkım her şeyi bitirmişti. Bir telefonla yıkıldım ve her şeyin bittiğini söyleyince dünyam başıma yıkıldı. Ben bittim.. Yarım saat sonra beni araba çarptı. Ben zaten yürekten yaralanmıştım ve benim için her şey bitmişti. Yıkıldım, içim acıyordu....
Aşk denen o ilahi duyguyu hiç tatmadım.Lakin sevdayı çok iyi bilirim.Siz aşkı tamışsınız,ama sonu hüsranla bitmiş,geçmiş olsun dileklerimi iletir sayğılarımı sunarım.