Aşk Başka
Aşk öyle zamanlarda kapınızı çalar ki siz bile ne olduğunu anlayamazsınız. Şapkadan mı çıktı derler ya işte aynen öyle bir duygu. Yeri gelir hayda nasıl kapıldım ben aşka dersiniz bazen de düşünürsünüz tek taraflı aşk mı bu acaba diye.
Yine bu kadar soru kalabalığının içine düşseniz de aşk her şeyi biran da unutturur. Biran da sevmeler bazen geçmişinizi de geride bırakmanızı sağlar.
Kuklacılık vardır bilirsiniz. Cansız bir oyuncağı elleriniz yardımıyla oynatırsınız. İşte aşk bazı zamanlarda insanı kukla eder. Artık canınız kendinize ait değil başkalarının elindedir. Aşk adamı yeri gelir oynatır yeri gelir söyletir yeri gelir yemek yiyemez hale getirir. Tabi bunları yaşayan bilir.
Bazıları 3-5 gün sürdüğünü söyler onlar aşkı tatmamışlardır.3-5 gün süren genelde tatildir. Tatil aşkı diye bir şey yoktur. Bunlar gönül eğlendirme olarak ta adlandırılır.
Bir kadın varmış
Bir adama aşıkmış
Adamdan karşılık alamamış
Kadın aşkını satmış
Aldığı parayla kendine köşk almış
Ama o köşk aşksız zindanmış
Sonra aşkını bir daha satmamış
Sattığı tek şey sevdiği adama gönül köşkü olmuş
İşte aşk böyle bir şey karşılık alamaya bilirsiniz ama yine de sevmekten vazgeçemezsiniz. Vazgeçerseniz de mutlu olamazsınız.
Bir de şu söz vardır ve ben pek katılmam.
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk
Hayır aşk için ölünmemeli aşk için daima yaşamalı. Aşk için cefalar çekeceksin ki aşk olsun.
Bütün bunlar düşünüldüğünde aşk kelimelere dökülmekte zorlanılan bir kelimedir.
Eğer aşkı çalan bir sazınız varsa durmayın çalın.
Eğer söylenilecek sözleriniz varsa beklemeyin hazırlanın
Eğer gözleriniz onu görür sözleriniz onu söyler ise aşkınızı haykırın.
Ee hadi ne duruyorsunuz.
Size söylüyorum
Hey bayanlar alın çantanızı gidin sevgilinizin kollarına aşkınızı haykırın
Hey baylar bırakın elinizdeki yasaklanan sigarayı aşk yasaklı değil koşun aşkınıza yaşayın doyasıya
Hadi ama?
bunu sevdim hosmus Eğer aşkı çalan bir sazınız varsa durmayın çalın.
Eğer söylenilecek sözleriniz varsa beklemeyin hazırlanın heleki bu sozler👍 Eğer gözleriniz onu görür sözleriniz onu söyler ise aşkınızı haykırın.
Beğeniyle okudum, sevgi sizinle olsun! Yazılarınızda rakamları da yazılışıyla yazarsanız daha şık durur.
aşkın profösörü gibi konuşmuşsun ama çoğunda haklısın özellikle aşk için yaşanmalı konusunda başarılar... yazmaya devam bende deneme yasdm hüzünümün yüzü die okursan sevinirim arkadaşmda beğendi slmı var şmdlk by by