Aşk İncelik İster

Çoğu kişi yaşamıştır hayatının bir bölümünde aşkı.

Bazıları aşık olmuştur bazılarıda kendine aşık etmiştir.Bunu sadece sevgili olarak algılayamayız.
Her insan herhangi bir şeye aşık olabilir.Ne bileyim bir yeşile bir çiçeğe aileye veya bir sevgiliye.Bu aşkların kimisi insana acı verdiği gibi kimisi de daha çok haz vermiştir.
Zordur aşkın ıstırabını yaşamak.Bunu çeken bilir.

Sevdiğiniz bir kişiye aşıksanız ve karşılığında hiç bir sevgi almazsanız bu insan için çok acı vericidir.
Yemek yiyemez olursunuz.Bazen konuşamalarınız duraksar.Hatta düşünce gücünüz bile hep aşık olduğunuz kişiye yöneliktir ve bu yüzden de herşeye adapte olamazsınız.

Bazılarımızın sevgisi karşılıksız olmaz.İşte o zaman hoşluğun zirvesini yaşarsınız.Yine hayatınız hep onun üzerine kurulu olur ama bu boşa kürek çekmediğinizin göstergesidir.
Bir çiçeğe yeşile veya aileye aşık olmak ise çok farklıdır.Onlardan sevgiliden beklediğin kadar karşılık beklemezsin.Tek taraflı aşk burada acı vermez.Sevdiğin aşık olduğun bir şeye sürekli talepte bulunursun.Mesela yeşilliği seviyorsan daima ormanda vakit geçirmeyi sanki yeşilliği senden birisiymiş gibi kabullenirsin.

Aşk adamı inletir derler.Evet adamı inlettiği zamanlar çoktur.
Bazende yalandır dostum aşk yoktur 3 gün 5 gün süren bir eğlencedir derler.Ben buna katılamıyorum.Aşk olmazsa olmaz olsun diye bir söz vardır bu benim damarlarımdadır.

Aşk ile ilgili birde şiir paylaşmak istiyorum sizinle


Zor günlerdi o günler birşey yapamaz olurdum
Seni düşünmekten hep titrer dururdum
Karşılığı olmayan sevgi çok zor bir durum
Bildiğim halde aşıklığına aşıklık kattım durdum


Çünkü gelicekti biliyorum senden bir haber
Sevicektin düşürmeyecektin beni aşk-ı keder
Evet öylede oldu bir ışık gördüm gözlerinden
Şimdi ben de seviyorum de bana tüm yürekten


İşte aşk böyle birşey kapılıp sürünürsün
Kah sevinir kah bir o kadar üzülürsün
Yine de vageçmezsin kendinle övünürsün
Karşılık aldığın zaman damarlarına süzülürsün




Peki siz neler düşünüyorsunuz aşkla ilgili.Bunu yorum olarak yazarsanız sevinirim.

27 Eylül 2008 2-3 dakika 17 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 16 yıl önce

    tamamen bi şizofren işidir aşk insanın kendi kendini ateşe atması yada bir yakalama kovalama şeklindede düşünebiliriz kim yakalanırsa vay haline... (tebrikler güzel yazı)