asker anne babanın oğluna vedası
Sabah erken iş saatleri malum ...Ankara da oturanlar bilirler Etimesgut u Türkiye nin her ilinden gelien ana kuzuları cuma günleri orayı mahşer yerine çevirirler.Her cuma işe geç kalma mazareti askerlerdir değişmez.Yine öyle bir cuma günüydü bir babayla anne oğullarını askerlik görevine teslim için getirmişlerdi.sırtında kocaman bir çanta kimbilir ne dolldurmuş anası tam yanlarındaydım.Bütün konuşmalarına kulak misafiri oldum ister istemez inanılmaz duygulandım.ağlamamak için kendimi zor tuttum yutkundum ancak Etimesgut da askeriyeye gelmişti otobüs oğlu inecekti.Durağa yaklaştığında önce "HADİ ANA HAKKINI HELAL ET DEDİ "sonra babasının elini öptü beni merak etmeyin sizi varınca ararım dedi.Otobüsten indi ve annesi tülbentinin kenarıyla sildi gözyaşlarını babasının gözleri kan çanağı oldu oda elleriyle şöyle bir sildi gözyaşını.VE işte orda koptum ben ve olayı görüp duygulananlar boğazım düğümlenmişti asker el salladı aielesine o anda herkezi ağlattı işte!!!!!!!!!!!!!!!herkez allah kavuştursun dedi onlarda saolun dediler azda olsa sanki onlarla konuşmak onların yüreğine su serpmişti inşallah oğluna sağ salim kavuşmuştur teyzem öylle saf ve temiz yüreklilerdiki allah inşallah kavuşturmuştur onları.çünkü ta yürekten dilemiştim.........NE MUTLU ANNE BABASININ ELİNİ ÖPÜP HELALLEŞMESİ BİR EVLADIN .NE MUTLU ASKER ANALARINA !!!!!!!!!!!!!
YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK DOST ÇOOK MÜKEMMEL VE ANLAMLIYDI YAZINIZ YÜREĞİNİZE SAĞLIKKK VE DİYORUM Kİ AHHH AHHH HERKESİN EVLADI ADAM GİBİ GİTSE ASKERE GARİBAN ÇOCUKLARI OLMASIN SADECE VE DİYORUM Kİ ŞU KİRLİ SAVAŞ BİTSE EN KISA ZAMANDA VE ANALAR BABALAR EVLATLARINI YOLLADIĞI GİBİ KAVUŞABİLSELER DEĞİLMİ HAKSIZMIYIM TÜM ASKER ANNELERİNİN ELİNİ YÜREĞİNİ ÖPÜYORUM SAYGILARIMLA YÜREĞİNE SAĞLIK DOST
Askere gitme yaşında evladı olan bir baba bu yazıyı okuyunca nasıl duygular içersinde olur... Çok asker uğurlamasına katıldım oğlumu uğurlarken nasıl olurum bu yazdıklarını okuyunca anladım ki ağlayacagım... Kutluyorum ve yüreğine saglık diyorum.