Aşkıma
biliyomusun sevgilim sanki senden önce gercekten sevememişim hiç bir kere aşık olmusum basımda kavak yelleri eserken hepsi o kadar.. aşk işte adı üstünde bencillik üzerine kuruludur aslında aşk, gözün kör olur karsındakini bile görmessin en cok da kendini düşünürsün aslınd asık olunca, ayrılık korkusu vardır ya giderse diye, ve geceler boyu bir cogu yok yere cekilmiş kimbilir ne acılar saklar yüreğinde.. aslında sevmek özgür bırakmaktır sevdiğini, illa benim olsun demek değil o mutlu olsun diyebilmekmiş, sevgi emekmiş, sabırmış, sevdiğine kendi canın kadar değer vermekmiş, benden hiç ayrılmasın demek değil mutlu olsun da isterse benle olmasın diyebilmekmiş, sevgi aşk gibi bencillik değilmiş seni sevince anladım... en cokda huzurmus, sanki ilk defa huzur buluyo yüreğim içimde ılık bir rüzgar esiyor sanki, yüreğim anlamsız sızılarla dolmuyor artık, eskisi gibi acıyla yanmıyor arık, sen sen bana hiç unutamayacagımı sandıgım acıları bıle unutturacaksın sanki. sen baska birşeysin biliyomusun kelimelerle tarif edemediğim kendime bile söyleyemediğim baska bişey... basımı göğsüne yaslayınca hersey geride kalıyo sanki, gözlerimi kapatıp zamanı durdurmak istiyorum o an... kader ya bilinmez bana kalsa ömür boyu hiç ayrılma yanımdan, ama eğer birgun olurda yollarımız ayrılırsa, bil ki bir insan kedi için ne kadar mutluluk dileyebilirse bende sana o kadar mutluluk ve sevegi diliyorum allah'tan, sana karsı bencil olamıyorum bu sefer sevgi karsındakinin mutlulugudur artıl biliyorum, ilerde hayatında ben olmayacak olsamda sen hep mutlu ol senin öyle güzel bir yüreğin varki, herseyin en güzeline, sevginin en güzeline layıksın.... sen bana öyle birsey verdin ki, birgün sensiz kalsam bile, sen benim yüreğimin en güzel yerinde tüm hatıralarımla ve sevginle saklı kalacaksın.... ve dilerim o mutlulugu ömür boyu birlikte yasarız.. biliyorum bazen seni cok kızdırıyorum ama tek birşeyi bilmeni istiyorum SENİ COK AMA COK SEVİYORUM...
cok güzel olmus elinize saglik tebrikler kaleminiz daim olsun 👧👍👍