Asya'nın Aşkları
İlker ve Asya uzun zamandır beraberlerdi. Çevrelerinde ki kimse bu aşkın biteceğini düşünmüyordu. Ama hiçbir şey beklendiği gibi gelişmiyor. Gün geldi bu büyük aşkta ufak ve sonu gelmez bir tartışmanın kıvılcımıyla sona erdi ve her şey bu nokta da başladı.
Asya bu ayrılıkta sonra uzun süre kimseyle beraber olmadı. Gelen bütün teklifleri geri çevirdi. İlker de kimseyi sevemedi uzun süre. Günler böyle gelip geçerken yeniden arkadaş olarak devam etmeye başladılar. İkisinde de eski duygular yoktu. İki yakın arkadaş olarak yine beraber kafeye gidiyorlar, oturup sohbet ediyorlardı. Aradan 1.5 sene geçmişti. Bir gün Asya yine buluştukları bir anda İlker'e, ? Bizim Taner bana çıkma teklifi yaptı, ne diyeceğimi bilmiyorum' dedi. İlker, ? Sende ona karşı boş değilsen neden olmasın. Sonuçta hepimizin bildiği, tanıdığı bir isim' dedi. Asya biraz daha düşünmek istedi. Ertesi gün İlker'e mesaj attı, ?Taner'le çıkmaya başladık' . İlker bir garip hissetti kendini. Eski sevgilisi, şimdi arkadaşı, ona yeni başladığı bir aşktan bahsediyordu. ?Sevindim, umarım mutlu olursun' diyerek cevapladı.
Aradan 2 ay geçmişti. Asya, Taner ile sorunlar yaşıyordu. Gerek aralarında ki problemler, gerek Asya'nın babasının durumdan haberdar olması bu ilişkiyi çıkmaza sokmaya başlamıştı. Deyim yerindeyse ite kaka götürüyorlardı artık. Ama uzun sürmedi 3. Ay ın başlarında ayrıldılar. Asya uzun süre kendini toparlayamadı. İlker'le her gün dertleşiyordu. Artık Taner'den nefret ediyordu. Uzun bir süre kimseye güvenemedi aşk konusunda.
Son sınıfa gelmişti artık Asya. Önünde girmesi gereken bir sınavı vardı. Dersaneye başladı. Her şey yolunda gidiyordu. Denemelerden yüksek puanlar alıyor, tüm hocaları ve arkadaşları tarafından seviliyordu. Ama öyle biri vardı ki Asya için diğerlerinden daha önemliydi. Kudret ..
Asya, Kudret'e daha bir farklı bakıyordu. Araları da çok iyiydi. Her gün dersanede beraberlerdi, çıkışta beraber ders çalışıyorlardı. Zaman geçtikçe Asya'nın ona karşı olan duyguları yoğunlaşmaya başladı. Gece mesajlaşmaya başladılar. Konuşma ilerledi. Kudret, ?Artık buna bir isim koymak istiyorum' dedi. Asya şaşırdı ama bir yandan mutlu oldu. Cevap veremedi bir süre. İçinden ?Evet, koyalım bunun ismini' demek geliyordu ama yapamıyordu. Daha önce ki ilişkileri aklına geliyordu ve önünde girmesi gereken bir sınav vardı. Konuşmaya devam ettiler. Asya, ?Ben sana karşı boş değilim ama daha önce yaşadıklarım ve sınav stresi benim sana evet dememe engel oluyor' dedi. Kudret, ? Olsun, o zaman yakın iki arkadaş olarak devam edelim' dedi. Konuşma devam ederken Asya uyuya kaldı. Ertesi gün dersanede yine beraberlerdi. Birbirlerine farklı bakıyorlardı ama belli edemiyorlardı. Birbirlerine hediyeler alıyorlar, her gün beraber geçiyorlardı.
Derken sınav zamanı gelmişti. İkisi de başarılı birer sınav geçirdiler. Sonuçlar açıklanmış, tercih zamanı gelmişti. Puanları yakındı birbirlerine. Kudret sordu Asya'ya ?Nereleri yazdın? ?. Asya yazdığı yerleri söyledi. Kudret aynı sırayla Asya'nın yazdığı yerleri yazdı. Onu kaybetmek istemiyordu. Her gün beraber olmak, her dakika onu görmek istiyordu. Asya da aynı şeyleri düşünüyordu.
Tercih sonuçlarını bekliyorlardı. Bilgisayarın başına geçtiler ve baktılar. Asya, Kudret'e mesaj attı ? Bolu Abant İzzet Baysal Üni, Alman Dili ve Edebiyatı'. Kudret'ten multimedya cevabı geldi. Tercih sonucunu fotoğraf olarak göndermişti. Asya çok şaşkındı. Eli ayağına dolanmıştı, şaşkınlık ve mutluluktan ne yapacağını bilemiyordu. Kudret'e mesaj attı, ?Seni seviyorum. Teklifin hala geçerli mi?' . Kudret, ?Geçerli olmasa, aynı bölümleri yazıp, aynı yeri kazanamazdık' diyerek cevapladı. İkisi de çok mutluydu. Beraber gidip kayıtlarını yaptırdılar. Artık aynı şehirde, aynı okulda, beraber yaşayan iki mutlu insanlardı artık...