Ayın Adamı

Eski ismi personel müdürlüğü,yeni ismi insan kaynakları yönetimi olan birimin bazı görev ve sorumlulukları vardır:ekonomik,hukuki,sosyal ve eğitimsel."Ayın personeli"seçimi de bunlardan bir tanesi hem motivasyonu sağlamak hem verimliliği artırmak hem de işletmenin işçilerine verdiği değeri hissettirmesi açısından gerekli ve yararlıdır. Ancak...

Özellikle yemekhanenin,herkesin görebileceği bir panoya,seçilen o arkadaşın resmi asılır ve bir ay boyunca indirilmez."Meşhur oldun birader,imzalı fotoğrafını verir misin?"diye takıldığımız çok olur arkadaşlar arasında. "Büyük adam oldun ha,bizim gibi amelelerle işin olmaz artık."

Herkesi bir meraktır sarıyor ay sonunda,"bu ay kim seçilecek acaba?"Seçilene cuzi miktarda para ödülü de var.Ancak...

Tuncay'ın resmi panodan hiç inmiyor, her ay o seçiliyor,onu yakından tanıma fırsatı buldum, o kadar da işine sadık birine benzemiyordu üstelik devamlı işten kaytarıyor,her işe burnunu sokuyor,geveze olduğu için başımızı patlatıyordu akşama kadar.

-Bunun yüksek bir tahsili mi var?

-Yoo...

-Üstün yeteneği mi var?

-Yoo...

-Neden hep o seçiliyor peki,bunca özverili çalışan varken?

-Çünkü o müdür beyin hemşehrisi...

21 Mayıs 2023 1-2 dakika 545 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar